Husselvoordelen: Combineer en krijg meer!

  • 25 October 2021
  • 141 reacties
  • 8552 keer bekeken
Husselvoordelen: Combineer en krijg meer!

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

141 reacties

Reputatie 3

Ik pas net mijn abbo aan naar 50/50 krijg een mail wat er allemaal veranderd en daar staat ook dat ik nog steeds 5,00 hussel Entertainmentkorting krijg. 5 minuten later krijg ik een mail dat ik deze korting kwijt ben. Raar toch?

Hoi @deffpt . Hoe staat het nu in MijnKPN?

Reputatie 3

Erwin,

 

Daar staat het ook niet goed! Bij het vergelijk voor ik het nieuwe abo afsloot stond het wel goed en in de eerste bevestiging ook 5 minuten later was het anders.

@deffpt Over welke dienst had je entertainment korting? 

 

https://www.kpn.com/beleef/blog/entertainment-kpn.htm

Reputatie 3

Erwin, tot nu toe op Spotify en die heb ik eruit gedaan en wilde de korting nu voor iets anders gebruiken.

 

Reputatie 3

Erwin,

 

Ik krijg deze als eerste per mail.

5 Minuten later deze 

 

Reputatie 3

Erwin, Is opgelost na bestellen nieuw pakket krijg ik de korting weer

Yes, dat zal het geweest zijn.  Gelukkig heb je het zelf kunnen oplossen!

@Denise_ bij mij werkt het aanmelden voor de hussel korting niet. Wij hebben thuis internet (via Xs4all) en 2 mobiele abonnementen op dit adres. Ik heb de verschillende mogelijkheden voor aanmelden geprobeerd en tussentijds een aantal dagen gewacht, maar nog zonder succes. Kan jij mij verder helpen?

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Ramon, ik heb een Hussel huishouden voor je aangemaakt. Alle diensten onder jouw adres staan er als het goed is nu onder! Je kunt dit in de MijnKPN app bekijken.

Dank je wel @Marcia_ het werkt nu allemaal! Fijn dat je het zo snel geregeld hebt. 👍👍

Goedemiddag,

 

het lukt niet om het telefoonnummer van mij vriendin aan te melden bij hussel voor combinatievoordeel. Haar mobiele abonnement staat op haar naam, wel hetzelfde adres als internet en tv wat op mijn naam staat.

bij aanmelden via https://www.kpn.com/combivoordeel/aanmelden.htm krijg ik een foutmelding.

 

Zou fijn zijn als KPN dit in activeren voor mij aangezien ik nu betaal voor de extra’s die gratis zouden moeten zijn.

 

gr Vincent

Reputatie 7
Badge +13

@VM84 Welkom op het forum! Ik heb een KPN Hussel registratie op jouw adres aangevraagd. Deze zal zo actief worden en je kan de status daarvan in MijnKPN bekijken!

@VM84 Welkom op het forum! Ik heb een KPN Hussel registratie op jouw adres aangevraagd. Deze zal zo actief worden en je kan de status daarvan in MijnKPN bekijken!

@Remco_  Dank! Inmiddels de mail Met bevestiging gezien. Ik zie ook dat mijn factuur voor januari inmiddels al is verstuurd zonder de hussel voordelen. Kan dit nog worden aangepast?

Reputatie 7
Badge +13

@VM84 Ik kan dat helaas niet met terugwerkende kracht aanvragen vrees ik als de factuur al is aangemaakt. De voordelen zullen op toekomstige facturen worden toegepast. 

Reputatie 4
Badge +4

Aangepast, heb het gevonden. Word aangepast.