Beantwoord

Ik ga scheiden en wil graag een nieuw contract (inclusief welkomst korting)

  • 13 January 2023
  • 2 reacties
  • 305 keer bekeken

Goedenavond,

 

ik ga scheiden en blijf in het huis wonen. Het huidige contract staat op naam van mijn partner. Het wordt afgeschreven van de gezamenlijke rekening. Ik zou graag een nieuw contract opstellen om van de welkomst aanbieding gebruik te kunnen maken, mag dit?

 

 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 18 January 2023, 16:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Zoiets moet u niet vragen. Gewoon huidige abonnement opzeggen en zelf een nieuwe afsluiten. Natuurlijk mag dat. Gewoon doen.

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Kiki82, welkom op het forum. 

De normale gang van zaken in dit geval is dat de contractant het abonnement meeverhuisd naar zijn nieuwe adres, in dit geval je ex-partner. Mocht het abonnement niet meer binnen een jaarcontract zitten, 12 maanden, dan kan de contractant zelf het abonnement opzeggen. Op dat moment kun je zelf een nieuw abonnement afsluiten met de bijbehorende kortingen. 
Een andere optie is dat je een contractsovername doet, dan komt het abonnement op jouw naam met als nadeel dan je dan geen korting krijgt. Je bent dit echter niet verplicht om te doen.