Beantwoord

Ik heb mijn mobiele abonnement gewijzigd, nu is mijn combivoordeel korting weg

  • 21 March 2023
  • 4 reacties
  • 70 keer bekeken

Hallo 

Ik heb recent mij mobiele abonnement gewijzigd. VOorheen kreeg ik altijd 7.50 euro combivoordeel. Nu ik het abonnement gewijzigd heb is het combivoordeel ineens weg zie ik op de factuur, waardoor ik ineens meer betaal dan voorheen. Hoe kan dit en hoe kom ik weer in aanmerking voor het combivoordeel van 7.50euro? Heb al gezocht in mijnkpn maar kan nergens wat vinden. Heb wel mobiel en thuisabonnement gekoppeld

Ik hoor het graag hoe ik weer in aanmerking kom voor de 7.50 euro korting per maand die ik voorheen ook altijd heb gehad.

Sander

icon

Beste antwoord door RBxx 21 March 2023, 12:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Wat heb je gewijzigd aan je mobiele abonnement? Heb je de MB’s per maand misschien veranderd? Je krijg alleen € 7,50 bij unlimited data, bij minder MB’s krijg je ook minder combivoordeel.

Staat het mobiele abonnement nog wel bij “Voordelen bekijken” in MijnKPN?

Hoi 

Ik heb nog steeds unlimited data. Ik ben alleen in minuten teruggegaan in het abonnement, niet in data. Ik zie volgens mij wel combivoordeel staan in mijnkpn. Kun jij dat voor mij na kijken? staat het nu goed?

Reputatie 7
Badge +21

(….)
Kun jij dat voor mij na kijken? staat het nu goed?

Daar heb ik geen toegang, ik ben klant net als jij. Bel met KPN klantenservice op 0800-0402, daar kunnen ze meekijken.

Als het voordeel nog in MijnKPN staat verwacht ik dat het de volgende factuur (met terugwerkende kracht) wel goed komt, maar het beste kan je dit controleren bij klantenservice.

Oke dankjewel, dat ga ik doen!