Beantwoord

Ik kan geen nummer toevoegen voor onderling gratis bellen

  • 20 January 2023
  • 5 reacties
  • 69 keer bekeken

Hoi,

 

Ik heb tegenwoordig vaste en mobiele telefonie bij KPN. Korting op Entertainment en mobiel abo, gratis pluspakket heb ik gekregen.

Maar het lukt me niet om gratis onderling bellen tussen het vaste en het mobiele nummer te activeren.

Bij https://www.kpn.com/combivoordeel/aanmelden.htm krijg ik een foutmelding als ik een nummer toevoeg. Bij ‘check je voordelen’ (> Mijn KPN > Uw voordelen) zie ik geen onderling bellen staan.

 

Hoe krijg ik dit werkend?

Dank,

Bram

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 24 January 2023, 13:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @B Schoonen, ergens in het administratiesysteem was de activatie van het gratis onderling bellen vastgelopen. Dit is nu verholpen en zijn alle combivoordelen nu actief geworden. 

In de winkel hoorde ik dat ik nummers kan invoeren voor gratis bellen 

Waarschijnlijk is dat een fabel dat gratis bellen. 
mij kan het nergens vinden 

Reputatie 7
Badge +19

Als er op een adres meerdere abonnementen actief zijn kun je deze aanmelden voor de KPN Combivoordelen. Een onderdeel daar van is onderling gratis bellen tussen alle telefoonnummers actief op hetzelfde adres @hans14031949 

Ik heb vandaag gezien dat het werkt. Op de factuur van mijn mobiele KPN abonnement van deze maand staat een regel "uw voordeelnummers" en daarachter staat mijn vaste nummer bij KPN.

 

De gesprekken naar dit nummer zijn niet van mijn belbundel af gegaan