Beantwoord

Interactieve tv bij Telfort en mobiel bij KPN. Kunnen wij ook gratis zenderpakketten krijgen als voordeel?

  • 27 July 2019
  • 3 reacties
  • 160 keer bekeken

Wij hebben een internet/tv/vaste en 1 mobiele telefoon bij Telfort en 1 mobiel abonnement bij KPN. Kunnen wij dan toch KPN Compleet ontvangen met de keuze voor Plus of Fox
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 28 July 2019, 14:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Anne, welkom op het forum.

Nee, helaas niet. Het gratis zenderpakket is een KPN Compleet voordeel, dit krijg je als je televisie via KPN krijgt. Op deze pagina kun je precies zien welke voordelen je krijgt bij welke samenstelling.

Is het zo duidelijk? Anders hoor ik het graag van je.
Dat vind ik vreemd. Telfort is een onderdeel van KPN. Zelfs de naam is verdwenen en dan zouden we geen gebruik kunnen maken van de producten van KPN?? Dat is meten met twee maten.
De berichtgeving over KPN en Telfort is de volgende:
KPN kondigde onlangs aan de merken XS4ALL en Telfort te schrappen. Het verdwijnen van XS4ALL zorgt nogal voor wat ophef en gaat niet zonder zonder slag of stoot, maar met Telfort zit niemand. Het budget-merk verdwijnt dan ook al op 1 mei van de markt.Het verdwijnen van Telfort (en XS4ALL) is het gevolg van een strategische beslissing van KPN. Het hoofdmerk moet weer centraal komen te staan en submerken verdwijnen. De provider zegt het beste van Telfort en XS4AL te gaan integreren in zijn eigen producten.
Reputatie 7
Badge +24
Die discussie is hier op het forum vrij uitgebreid al gevoerd. Je mag dit weliswaar vreemd vinden, voor nu heb jij nog een Telfort abonnement met de Combivoordelen die daarbij horen. De naam is nog niet verdwenen, wel is de overgang in gang gezet. Huidige Telfort klanten behouden dit, nieuwe klanten kunnen niet meer bij Telfort terecht en worden bij KPN klant.

Ik zeg dit niet om je te jennen overigens, als ik het kon had ik het je graag aangeboden.