Wij hebben een Hussel abonnement voor TV en Internet. Via Belsimpel hebben wij een telefoon met mobiel abonnement afgesloten met nummerbehoud.
Wij kregen de volgende melding van Belsimpel: “We kunnen je niet aanmelden voor KPN Hussel, omdat je 06-nummer van KPN niet bij ons bekend is. We hebben je abonnementsaanvraag met ordernummer 31xxxxxxxxx wel alvast verwerkt bij KPN. Zo loopt je bestelling geen vertraging op. Dit betekent dat je bent aangesloten op hetzelfde abonnement, maar tegen de gewone voorwaarden. Om toch de voordelen van KPN Hussel te krijgen, kun je dit zelf aanvragen.”
Ik wil voorkomen dat ik pas na de nieuwe contractsdatum van 17-5-2022 de omzetting zelf moet doen via MijnKPN en daardoor de kortingen in de 1e maand mis loop. Ik zag al een gelijksoortig probleem op het forum. Hierbij hebben jullie handmatig het mobiele nummer toegevoegd. Willen jullie mij ook helpen? Het juiste mobiele nummer staat al in mijn profiel.
Met vriendelijke groet,
Marco van der Woude
Beste antwoord door Denise van KPN
Bekijk origineel