Vraag

Kadootje ESPN 12 maanden gratis is nog niet geactiveerd

  • 20 January 2023
  • 3 reacties
  • 122 keer bekeken

Goedemorgen, 

Heb de e-mail gelezen en was blij verrast om dit cadeautje te mogen ontvangen. Echter ik denk dat ik een grote fout heb gemaakt, er stond een minnetje in mijn achter het ESPN 12 maanden gratis, ik heb daar een plusje van gemaakt en krijg tot mijn verbazing een e-mail van KPN dat mijn abonnement is gewijzigd echter zonder ESPN. Dat is niet de bedoeling,
wij hadden al een betaald ESPN ( 11 januari afgeschreven voor februari) maar nu hebben we niks meer. Graag zou ik dit willen herstellen en gebruik willen maken van het cadeautje: 12 maanden gratis ESPN.

 

Graag uw antwoord,

 

Met vriendelijke groeten,

Mevr. K.Fokkema

Verstuurd vanaf mijn iPad

 

Op 9 jan. 2023 om 15:35 heeft KPN <campagne@kpn.com> het volgende geschreven:
  Bekijk in de browser.
Speciaal voor jou: 1 jaar gratis ESPN Compleet
Omdat je in oktober 2021 klant bij ons bent geworden, heb je al een jaar lang gratis ESPN Compleet van ons kado gekregen. We zijn blij dat je nog steeds klant bij ons bent! En daarom krijg je opnieuw deze korting. Je hoeft hier niks voor te doen. 
 
Wanneer krijg ik de korting?
Als de korting “ESPN Compleet eerste 12 mnd gratis -12,99” aanstaat, dan krijg je hier nog een e-mail over. Je vindt de korting dan terug op de eerst volgende factuur. 
 
Goed om te weten
Over 12 maanden stopt de korting automatisch. Natuurlijk kun je ESPN Compleet zelf altijd uit- en aanzetten in MijnKPN of in het tv-menu. Je zit dus niet zomaar ergens aan vast. 
 
 
Eredivisie voetbal en meer sport
Want met ESPN Compleet volg je live alle eredivisie voetbalwedstrijden. En je kijkt nog meer sport uit binnenlandse en buitenlandse competities. Zoals de Europa League of NBA basketbal. 

Lees meer

 
 
Wat vind je van deze e-mail?
Goed
 
Kan beter
MijnKPN     Klantenservice     Voorwaarden     Privacy     KPN Winkel
               
Download de MijnKPN app
 
KPN B.V. - Postbus 25110 - 3001 HC Rotterdam - KvKnr. 27124701
Wilt u liever geen mails meer ontvangen van KPN? Klik dan hier om u af te melden.

 

Verstuurd vanaf mijn iPad

 

Op 9 jan. 2023 om 15:35 heeft KPN <campagne@kpn.com> het volgende geschreven:
KPN webversion  Bekijk in de browser.
Speciaal voor jou: 1 jaar gratis ESPN Compleet
Omdat je in oktober 2021 klant bij ons bent geworden, heb je al een jaar lang gratis ESPN Compleet van ons kado gekregen. We zijn blij dat je nog steeds klant bij ons bent! En daarom krijg je opnieuw deze korting. Je hoeft hier niks voor te doen. 
 
Wanneer krijg ik de korting?
Als de korting “ESPN Compleet eerste 12 mnd gratis -12,99” aanstaat, dan krijg je hier nog een e-mail over. Je vindt de korting dan terug op de eerst volgende factuur. 
 
si-thumbs-up.png Goed om te weten
Over 12 maanden stopt de korting automatisch. Natuurlijk kun je ESPN Compleet zelf altijd uit- en aanzetten in MijnKPN of in het tv-menu. Je zit dus niet zomaar ergens aan vast. 
 
 
Eredivisie voetbal en meer sport
Want met ESPN Compleet volg je live alle eredivisie voetbalwedstrijden. En je kijkt nog meer sport uit binnenlandse en buitenlandse competities. Zoals de Europa League of NBA basketbal. 

Lees meer

 
 
Wat vind je van deze e-mail?
Goed
 
Kan beter
KPN
MijnKPN     Klantenservice     Voorwaarden     Privacy     KPN Winkel
Facebook     Twitter     Youtube     Linkedin
Download de MijnKPN app
Available on the App Store
 
Android App on Google Play
KPN B.V. - Postbus 25110 - 3001 HC Rotterdam - KvKnr. 27124701
Wilt u liever geen mails meer ontvangen van KPN? Klik dan hier om u af te melden.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @De Vriezers, het is vrij druk op het moment, waardoor we niet eerder bij je topic zijn aangekomen.

Ben je intussen verder gekomen met de 12 maanden korting op ESPN? Zo niet, heb je al in MijnKPN gekeken of je 'm weer aan kan zetten met de korting? Ik hoor graag of je er uit gekomen bent.

Cadeautje wordt niet toegepast. 

 

Reputatie 7
Badge +19

@De Vriezers Dat lukt dus niet via MijnKPN. Ik kijk graag even mee. Vul je je forumprofiel zo volledig mogelijk in en geef je me daarna hier een seintje? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken.