Beantwoord

Kan bestelling niet met ordernummer vinden en ook via mijnKpn geen info

  • 30 June 2022
  • 7 reacties
  • 324 keer bekeken

Hallo,

ik kreeg vanochtend een bericht van KPN dat mijn pakket via PostNL verstuurd werd. Er werd daar ordernummer 5155495 bij vermeld, maar dit is in mijn KPN niet terug te vinden. Ik ben op zoek naar het 3S nummer zodat ik bij PostNL de zending kan opzoeken. Het adres lijkt mij namelijk niet juist. In de SMS werd namelijk de toevoeging voor het huisnummer niet vermeld en de zending kan zo niet afgeleverd worden. 

Hoe kan ik met het ordernummer het correcte track & trace 3S nummer voor Post NL achterhalen?

Alvast bedankt!

 

 

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 7 July 2022, 13:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedenavond @VdvA! Normaliter krijg je een verzendbevestiging per e-mail met het track and trace nummer, zodat je de verzending kunt volgen.

Ik begrijp dat je deze niet ontvangen hebt. Hoe is het nu met de verzending afgelopen: heb je het pakket in goede orde ontvangen?
Ik lees graag een update en of ik je nog verder kan helpen.

Dank je wel @Shyrin_ Ik heb nog niets ontvangen en toen ik vrijdag telefonisch contact heb opgenomen met jullie was het antwoord dat het nog niet opgestuurd was en dat ik het Track & Trace nummer zou krijgen als het opgestuurd is. Maar nog geen bericht ontvangen sindsdien.

Reputatie 7
Badge +16

Hmm, dan wil ik graag met je meekijken! Wil jij jouw Forum profiel invullen met de volgende gegevens:

  • Volledige naam en geboortedatum
  • Klantnummer
  • Postcode en huisnummer

Om wat voor een pakket gaat het precies? 
Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken!

Hallo @Shyrin_ Ik heb net de ontbrekende data ingevuld. Dank je wel voor je hulp!

Reputatie 7
Badge +16

Geen dank, hoor!

Ik zie dat het pakket al sinds 01 juli voor je klaar ligt bij een PostNL servicepunt bij jou in de buurt. Ik stuur je even een PB met het Track and Trace nummer + adres van de afhaallocatie.
Ik hoop dat je het vandaag/ morgen kunt ophalen (het pakket wordt op 08/07/2022 teruggestuurd naar de afzender).

Dank je wel nogmaals voor de hulp! Ik kan het pakket daar morgen ophalen.

Reputatie 7
Badge +16

Heel graag gedaan, fijn dat het gelukt is om alsnog het pakket op te halen!