Beantwoord

Kan geen MB's delen

  • 2 June 2019
  • 8 reacties
  • 1399 keer bekeken

Heb onlangs een abonnement aangevraagd voor mijn dochter. Deze heb ik toegevoegd aan mijn kpn ID. Ik zie het nummer wel en alle gegevens maar lukt niet om MB's te delen. Geeft iedere keer aan start huishouden.
icon

Beste antwoord door Daantlaar 2 June 2019, 22:27

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +11
@Daantlaar

Zie https://forum.kpn.com/kpn-compleet-voordeel-91/mb-s-delen-melding-huishouden-starten-473548
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Daantlaar. Welkom op het forum. Heb je alle mobiele nummers al aangemeld voor de KPN Compleet voordelen? Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Info aangevuld
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Het 06-nummer dat eindigt op een twee moet nog aangemeld worden aan het KPN Compleet huishouden. Ik heb zelf geprobeerd om dit nummer aan te melden, helaas is dit niet gelukt. In dit geval kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice op het nummer 0800 0402 (gratis). Zij zullen je doorverbinden met de KPN Compleet Desk om dit probleem te verhelpen. Laat je mij weten of het is gelukt?
Contact gehad met klantenservice.
Helaas konden hun het ook niet oplossen.
Er schijnt iets in "afwachten" te staan waardoor het tweede mobiele nummer niet opgenomen wordt bij kpn compleet. Zelfs de klantenservice kreeg het niet voor elkaar het mobiele nummer goed te zetten.
Het vreemde was wel dat het nummer zichtbaar is bij kpn app met kpn compleet.
Het is doorgezet en zal over 1 a 2 dagen terug gebeld worden om het op te lossen.
Afwachten dus.
Reputatie 7
Badge +21
Jammer dat het nog niet verholpen is. Ik zag inderdaad dat nog niet alle KPN Compleet voordelen waren toegevoegd. Ik hoop dat dit probleem z.s.m. wordt verholpen. 🙂
Reputatie 7
Badge +21
Zijn alle abonnementen inmiddels aangemeld aan KPN Compleet en kan je gebruik maken van de KPN Compleet voordelen?
Reputatie 7
Badge +21
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat alle abonnementen inmiddels zijn aangemeld. Mocht dit niet het geval zijn, dan weet je ons te vinden!

Reageer