Beantwoord

Kan geen MB's delen met het abonnement van mijn zoon

  • 6 February 2023
  • 4 reacties
  • 52 keer bekeken

Het mobiele abonnement was verlopen van m’n oudste zoon. Met als gevolg kon geen mb’s meer delen. Maar een nieuw abonnement afgesloten (uiteraard ga je weer meer voor betalen, want er is geen andere keuze). Nu is het abonnement inmiddels gewijzigd maar kan nog geen mb’s delen. Alles gedaan wat beschreven staat door KPN….

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 9 February 2023, 10:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Het mobiele abonnement was verlopen van m’n oudste zoon. Met als gevolg kon geen mb’s meer delen. Maar een nieuw abonnement afgesloten (uiteraard ga je weer meer voor betalen, want er is geen andere keuze). Nu is het abonnement inmiddels gewijzigd maar kan nog geen mb’s delen. Alles gedaan wat beschreven staat door KPN….

 

Admin: samengevoegd met eigen topic [origineel topic]

Kan KPN alsjeblieft een keertje mij helpen hoe dit op te lossen???

Reputatie 7

Hoi @Wilfred34, dit is een forum, geen chat. Een reactie kan afhankelijk van de drukte dus wat langer duren. Als je sneller en reactie wilt kan je ons bellen op 0800-0402. 

Je hebt de gegevens van 1 nummer op je forumprofiel staan. Is dat jouw nummer, is dat het nummer van je zoon, of een ander nummer? Kan je de bewuste nummers er ook aan toevoegen en daarna hier een seintje geven, zodat we gericht met je mee kunnen kijken?

Het is al opgelost, heb gebeld met het desbetreffende nummer!