Beantwoord

Kan geen MB's delen met Kids Sim

  • 29 January 2023
  • 1 reactie
  • 46 keer bekeken

Hallo

Nu 10 dagen verder na het afsluiten van 2 kids abonnementen

Staan nu met 4 abonnementen gekoppeld  maar mb delen lukt nog steeds niet alles op 1 adres. 

Zie de nummers wel dat ze gekoppeld zijn maar ze komen niet terug bij kies ontvanger......

Ben langs geweest bij de house contact gehad met KPN zou binnen 24 uur moeten werken  Nee dus het werkt na 60 uur nog niet!!!

Ik vind dit erg slecht van KPN, al jaren klant bij deze provider en maar betalen! Zeer Ontevreden klant

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 31 January 2023, 14:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @De twins, welkom op het KPN Forum!

Balen dat het niet lukt om MB's te delen met de Kids Sim Only abonnementen. Controleer eerst of alle KPN Mobiel abonnementen op hetzelfde adres aangemeld zijn. Dit is een voorwaarde voor KPN Husselvoordelen en KPN Compleet voordelen. Via de MijnKPN app kun je dat gemakkelijk controleren via Profiel → Abonnementen → Voordelen bekijken.

Staat dit goed, maar lukt MB's delen toch nog niet? Dan ben je waarschijnlijk nog niet aangemeld voor KPN Compleet en/of KPN Husselvoordelen.

Meld je dan snel aan voor KPN Husselvoordelen:

  1. Ga naar onze website voor het aanmeldformulier.
  2. Scroll even naar beneden en vul jouw gegevens in. Je kunt tot maximaal 10 telefoonnummers aanmelden voor 1 KPN huishouden.
  3. Vink ‘Ik ga akkoord met de voorwaarden’ aan. En klik op ‘Check aanmelding’.
  4. Je krijgt van ons een bevestiging per sms/e-mail als jouw aanmelding klaar is.