Beantwoord

Kan geen MBs delen met nieuwe nummer van vriendin

  • 11 February 2023
  • 4 reacties
  • 81 keer bekeken

hallo

 

het abonnement van mijn vriendin in sinds gisteren 10-02-23 overgegaan naar kpn zonder mbs.

 

ik zie in de mijn kpn app dat de nummers erin staan maar ik kan dus alleen delen met een stichting.

 

haar nummer komt er dus ook niet tussen te staan om te delen.

 

icon

Beste antwoord door RBxx 11 February 2023, 09:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Kan het zijn dat het nummer nog niet aangemeld is in het “huishouden”, wat nodig is om MB's te kunnen delen? zie: https://www.kpn.com/combivoordeel/aanmelden.htm

 

ik krijg telkens deze melding als ik het daar invul

 

Hulp met je aanmelding

Het is nog niet gelukt om je aan te melden, mogelijk ben je al aangemeld.
Een mislukte aanmelding kan komen door één van onderstaande redenen.

Reputatie 7
Badge +21

Bel dan met KPN klantenservice op 0800-0402.
Er staat dan mogelijk iets (nog) niet goed en zij kunnen in het systeem kijken.

Reputatie 7
Badge +19

Hoi en van harte welkom @Rheller!

Goed om te zien dat @RBxx je al op weg geholpen heeft. Het komt vaak voor dat MB's delen niet lukt doordat (een van de) nummers niet aangemeld zijn voor de voordelen. Ik hoop dat je er met zijn tips uit gekomen bent. Laat het anders gerust weten.