Beantwoord

Kan KPN compleet niet activeren voor 1 mobiel nummer

  • 2 July 2022
  • 2 reacties
  • 24 keer bekeken

Ik heb 3 mobiele abbo's (voor het hele gezin). Voor alle drie waren deze geactiveerd met KPN compleet. Ze zijn onlangs verlengd, maar nu staat er bij 1 abbo de KPN compleet niet meer aan. Het lukt mij niet om deze opnieuw te activeren. Niet online en niet via de app. Kan iemand mij helpen.

icon

Beste antwoord door Jeroen_dB 5 July 2022, 14:34

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Frankie70, doordat je jouw profiel al hebt ingevuld kan ik direct jouw gegevens erbij pakken. Voor 1 nummer blijven de voordelen zoals mb's delen hangen in ons systeem. Dit is zojuist verholpen en nu kun je weer met 3 nummers onderling mb's gaan verdelen. 

Hallo @Frankie70, doordat je jouw profiel al hebt ingevuld kan ik direct jouw gegevens erbij pakken. Voor 1 nummer blijven de voordelen zoals mb's delen hangen in ons systeem. Dit is zojuist verholpen en nu kun je weer met 3 nummers onderling mb's gaan verdelen. 

 Zojuist even gecheckt met de app en alles staat nu goed. Thanks.

Reageer