Beantwoord

Koppelen nieuw abonnement met hussel lukt niet

  • 13 January 2023
  • 2 reacties
  • 51 keer bekeken

Ik heb een extra mobiel abonnement afgesloten. Deze wil ik graag koppelen aan mijn hussel. Ik heb hiervoor de gegevens ingevuld op de betreffende pagina. Maar krijg de melding dat het niet lukt. Waarschijnlijk komt het omdat het oorsponkelijke abonnement op alleen het huisnummer staat, terwijl het nieuwe abonnement op huisnummer en toevoeging staat. Kunt u dit voor mij oplossen?

 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 18 January 2023, 16:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Abber. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet is gelukt om jouw mobiele abonnement te koppelen aan het Hussel huishouden. We hebben hierover een topic geschreven: Combivoordeel: Combineer en krijg meer! Heb je het op deze manier geprobeerd te koppelen? Als dit niet lukt kan je hiervoor het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402). Zij kunnen dit gelijk uitzoeken of toevoegen aan jouw Hussel huishouden. Als je wil dat ik je verder help, dan wil ik je vragen om jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter te laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. 

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat het inmiddels is gelukt om te koppelen. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt hierin, dan weet je mij te vinden. 😊