Beantwoord

KPN compleet?

  • 28 April 2019
  • 9 reacties
  • 979 keer bekeken

hoi,

ik vraag me af of mijn mobiel wel is toegevoegd aan kpn compleet. Als ik kijk bij kpn compleet; mijn voordelen, staat er alleen internet/tv/bellen en mobiel van mijn partner. Mijn eigen mobiel staat er niet bij. Ook lukt het me niet om hem toe te voegen aan kpn compleet. Hoe zit dit?

Met vriendelijke groet,
Rianne
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 30 April 2019, 13:30

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Rianne. Welkom op het forum! Ik zal voor je uitzoeken waarom het mobiele er nog niet bijstaat. Daarvoor heb ik wel wat gegevens van je nodig. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer, 06-nummer en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Goedemorgen Rianne. Welkom op het forum! Ik zal voor je uitzoeken waarom het mobiele er nog niet bijstaat. Daarvoor heb ik wel wat gegevens van je nodig. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer, 06-nummer en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?

Als het goed is heb ik nu hetgeen je nodig heb, ingevuld bij mijn profiel. Alvast bedankt voor het uitzoeken! 🙂
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens Rianne. Ik zie dat het factuuradres van jouw mobiel abonnement afwijkt. Dat is de reden waarom het op dit moment niet lukt om KPN Compleet aan te vragen. Ik kan het factuuradres voor jou aanpassen en KPN Compleet voor je aanvragen. Laat je mij weten of je dit wil? ☺️
Ah ja nu zie ik het ook! Dat is nog mijn oude adres. Ja, als je het zou willen aanpassen, zou dat fijn zijn. Dankjewel! 🙂
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb het factuuradres laten wijzigen. Je ontvangt binnen 24 uur een bevestiging per sms zodra het mobiele nummer is aangemeld voor de KPN Compleet voordelen. Laat je mij weten of het gelukt is?
Hoi!

ik heb nog geen sms gehad helaas. Net ook nog zelf geprobeerd mij aan te melden bij kpn compleet, maar helaas doet hij het nog steeds niet 😞
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb het zojuist nog eens bekeken. Ik was vergeten om de toevoeging van het oude huisnummer te verwijderen. Als het goed is heb je inmiddels al een sms ontvangen. 😀
Dat kan gebeuren. Ik heb nu idd een sms ontvangen. Nu zijn we echt compleet 🙂
Dankjewel!
Reputatie 7
Badge +21
Graag gedaan Rianne! 🙂

Reageer