Beantwoord

KPN Compleet aanmelden lukt niet, help?

  • 11 September 2019
  • 3 reacties
  • 148 keer bekeken

Goedemiddag,
Wanneer ik mb wil delen krijg ik de opmerking start een huishouding. Druk ik hierop volgt er geen actie.
Probeer ik mij opnieuw aan te melden bij KPN COMPLEET, ontvang ik steeds de melding niet gelukt.
In mijn KPN zie ik ook geen verdubbeling van mijn data?
Graag uw ondersteuning hierin.

Gr
S. Jansen

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Nadia 12 September 2019, 11:20

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hey @S. Jansen, welkom op het KPN forum. Ik wil je daar wel bij helpen 🙂 Je komt in aanmerking voor KPN Compleet als je één of meerdere KPN Mobiel abonnementen in combinatie met Internet, TV en/of Vast Bellen op je adres hebt staan.
Als een KPN Compleet aanmelding niet wordt verwerkt, duidt dat vaak op een fout in de administratie. Let daarbij goed op of je mobiele abonnementen wel op het zelfde adres staan geregistreerd.

In je MijnKPN-omgeving kun je de adresgegevens van je (mobiele) abonnementen controleren onder 'Producten' -> Abonnementsgegevens -> Persoons- & Betalingsgegevens.

Het factuuradres van de mobiele abonnementen (M****mastrjitte) wijkt af van het KPN Compleet registratie adres. Ik heb het aangepast, en opnieuw een aanmelding gedaan voor KPN Compleet, binnen enkele minuten wordt jouw registratie verwerkt en maak je automatisch gebruik van de KPN Compleet voordelen 🙂
Bedankt. Het is opgelost.😉
Reputatie 7
Graag gedaan, @S. Jansen 😃

Reageer