Beantwoord

KPN Compleet actief bij mij maar niet bij vriendin? Wanneer krijg ik mijn vergoeding?

  • 1 March 2023
  • 10 reacties
  • 63 keer bekeken

Beste,

 

Vanaf deze maand weer een contract bij jullie, en bij mij is KPN compleet nu helemaal ready, dubbele mb's ect. mijn vriendin vandaag weer gekoppeld aan ons huisadres, echter kan ik haar niet aanmelden voor dubbele mb's.

 

Hoe kan dit?
 

icon

Beste antwoord door Noordzee 2 March 2023, 16:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Beste,

 

Ik zou een credit krijgen op de factuur, en deze zou per e-mail bevestigd worden.

Echter heb ik geen bevestiging hiervan gekregen op de e-mail.

Deze zou ik graag nog ontvangen.

 

Admin: topics samengevoegd

Beste.

 

Kan ik hier reactie op krijgen?

 

Admin: topics samengevoegd

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @jbvdb ,

Dubbele MB's zijn er alleen nog bij hele oude abonnementen die nooit zijn verlengd. Sinds oktober 2019 zijn er andere voorwaarden waarbij er geen verdubbeling van MB's plaatsvindt. Grote kans dat jouw vriendin een abonnement heeft wat ze na oktober 2019 heeft afgesloten of verlengd op de nieuwe Husselvoorwaarden. 

 

Overigens wordt de naam Hussel tegenwoordig ook niet meer gebruikt, maar de voorwaarden zijn nog hetzelfde als bij bij Hussel.  

 

Overigens kun je nog wel MB's delen en onderling gratis bellen. Dus aanmelden is wel handig. De registratie kan echter wel enkele dagen duren. Dat is na de aanmelding niet meteen binnen één seconde geregeld.

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN

 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @jbvdb, het klopt helemaal wat Noordzee zegt. Kan het zijn dat in jullie geval het factuuradres niet overeenkomt? Zij kan het factuuradres zelf aanpassen via MijnKPN. Voor wat betreft de vergoeding: waar ging dit om? 

Hi

 

factuur adres is aangepast voor t nr van mijn vriendin, en geverifieerd. Haar nr is nu gekoppeld in mijn account, kpn compleet echter krijg ik de fout met voordelen aanzetten; zie de bijlage voor de fout…

 

dit schiet dus niet echt op..

 

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Hmm. Staat dan jouw adres wel goed? Ik zie in jouw profiel een 06-nummer staan, dat is die van jou? Daarnaast zie ik ook een adres, maar die komt niet overeen met het adres waar jouw 06-nummer nu op staat. Moet jouw adres dan wellicht aangepast worden? Daar staan echter ook de vaste diensten op. 

Wil je het nummer van je vriendin eens bij de ‘persoonlijke opmerkingen’ in jouw profiel plaatsen? Dan kijk ik even mee. 

Hi marcia,

 

staat erin, 

 

we staan beide ingeschreven op t adres..

bij mij werkt t al, t gaat echt om t nr van m’n vriendin

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie het! Ik heb haar nummer toegevoegd aan jullie Combi huishouden. Ze ontvangt hier ook nog een sms van. 

Heeft ze dan ook dubbele mb’s?

 

ik ben hier inmiddels al ruim een week mee bezig, anders zet ik alles op ten duur wel over naar een andere provider, internet mobiel en televisie…

Reputatie 7
Badge +30

Zeker! Je hebt het vast al gezien, maar ze kan ook gebruik maken van dubbele data nu.