Beantwoord

KPN Compleet dubbel zoveel data niet in gebruiksoverzicht

  • 21 June 2019
  • 3 reacties
  • 254 keer bekeken

Toch wel knap dat je op mijnkpn nergens je klantnummer kan vinden
nummer * achternaam; mey
Had al kpn-compleet (mobiel + xs4all internet+tv)
Abonnement in juni gewijzigd.
Dubbele data wordt niet getoond in gebruiksoverzicht.
Krijg ook sms over 75% verbruik op basis van mijn abonnement (2Gb) en dubbele data (4Gb)
Wat gaat er mis?
Hoe gaan jullie het oplossen?
Hoe kan ik zelf raadplegen dat de kpn-compleet voordelen worden verrekend?

*Admin: mobiel nummer verwijderd i.v.m. privacy.
icon

Beste antwoord door Susan_ 22 June 2019, 12:23

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Ik heb net even ingelogd op MijnKPN.
Ik zag direct de laatste nota's en daar staat je klantnummer op.

Voor de rest kan ik je vragen niet beantwoorden over het verrekenen van de voordelen.
Waarschijnlijk moet je daarvoor jouw nota raadplegen.

Maar het kan ook zo zijn dat de wijziging van jouw abonnement nog niet zichtbaar is op jouw nota, omdat de wijziging daarvoor te laat is doorgevoerd.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @rppdm, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het klantnummer kan je inderdaad op de factuur vinden, en ook op de afschriften. Dus dat zou je wel moeten kunnen vinden!

Wat betreft de voordelen van KPN Compleet, daar wil ik uiteraard nog wel even naar kijken. Zoals ik het nu begrijp, zie je de dubbele data niet in MijnKPN? Wat zie je staan bij het kopje 'Producten'?

Het sms'je van 75% kan kloppen, dit is om je op de hoogte te houden van je verbruik.

Indien het wijzigen van je abonnement om het mobiele abonnement gaat, is het ook nog een mogelijkheid dat je data naar rato hebt ontvangen. Elke bundel loopt namelijk van de 1e van de maand tot de laatste van de maand. Indien je bundel /abonnement midden in juni is ingegaan, krijg je naar rato dus minder MB's. Vanaf 1 juli zal je dan de gehele bundel krijgen.

Zou je in ieder geval jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer(s)? Geef even een seintje als dat gelukt is, dan ga ik voor je op onderzoek uit!
Reputatie 7
Badge +21
@rppdm, ik heb helaas geen reactie meer gezien en daarnaast is het Forum profiel nog niet aangevuld. Kan je aangeven of je mijn hulp hierin nog kan gebruiken? Ik hoor het graag 🙂

Reageer