Beantwoord

KPN compleet foutmelding

  • 27 August 2019
  • 2 reacties
  • 47 keer bekeken

Hallo, Ik combineer op mijn huisadres een Telfort Internet/Interactief abonnement met een Telfort mobiel en heb sinds gisteren (26-8) ook een kpn mobiel sim only (overstap vanuit Telfort met nummerbehoud). het lukt niet om voor het overstapnummer (van Telfort naar KPN) om KPN Compleet aan te vragen. Krijg steeds een foutmelding via de website.
icon

Beste antwoord door Susan_ 29 August 2019, 10:53

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @RonvB67, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!



KPN Compleet kan je alleen worden op het moment dat je meerdere producten bij KPN afneemt. Omdat jouw andere producten bij Telfort zitten, zal die aanvraag inderdaad niet lukken, Wél kan je je aanmelden voor Telfort Compleet. Wil je dat eens proberen? Volgens mij moet dat namelijk wel lukken!



Ik hoor graag of ik je hier nog bij kan helpen!
Na telefonisch contact gisteravond met KPN is alles naar tevredenheid opgelost.

Reageer