Beantwoord

KPN Compleet korting & dubbele mb' s niet

  • 20 April 2019
  • 6 reacties
  • 1006 keer bekeken

Hallo,
Wij waren al klant bij KPN met Alles-in-1.
Daar zit sinds 8 april jl. een mobiel abonnement bij.

We zijn in de KPN winkel, bij de aanvraag van het abonnement (januari 2019), direct aangemeld voor KPN Compleet.

8 April is het mobiel abonnement ingegaan, maar was de €5,- korting en dubbele mb's nog niet verwerkt.

13 April hebben we dit gemeld in de winkel en is er een vraag uitgezet bij de desbetreffende afdeling.
Helaas is er nog niets veranderd.
icon

Beste antwoord door Marina_ 23 April 2019, 12:09

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Marcosp, Ik kan uitzoeken waarom je compleet voordelen nog niet zijn verwerkt. Daarvoor heb ik je 06-nummer, postcode, huisnummer en klantnummer nodig. Zou je deze gegevens willen toevoegen aan je forumprofiel? Hopelijk hebben we je dan alsnog snel aangemeld voor de KPN Compleet voordelen.
Hi Marina,

Ik heb mijn profiel aangevuld.

Hoop snel van jullie te horen.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Marcosp, Ik zie dat er meerdere nummer zijn aangemeld voor KPN Compleet. Op de één of andere manier lukt het mij niet om ze per direct te activeren. Hiervoor heb ik de hulp van mijn collega's van de Compleet desk nodig. Helaas kan ik deze collega's dinsdag pas weer bereiken. 😞 Zodra we de voordelen hebben geactiveerd zal ik je weer een bericht sturen. Excuses voor het ongemak. Ondanks dat wens ik je voor nu een fijn paasweekend.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Marcosp, Zojuist gebeld met mijn collega's van de afdeling KPN Compleet. Ze hebben de voordelen opnieuw geactiveerd waardoor je nu wel gebruik zou kunnen maken van de voordelen. Kun je controleren of je de voordelen nu ook ziet staan in MijnKPN?
Hi Marina,

Alle voordelen van KPN Compleet staan nu vermeld.

Bedankt voor het uitzoeken en het voor elkaar maken.😀
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt voor je reactie 🙂 Fijn dat het nu goed gaat. Als je weer eens een vraag hebt, zien we je graag weer terug op het forum. Voor nu wens ik je een fijne avond @Marcosp

Reageer