Beantwoord

KPN Compleet kortingen niet actief

  • 11 June 2019
  • 3 reacties
  • 101 keer bekeken

Hallo, Mijn man is laatst naar KPN overgestapt voor de korting en MB’s die je kan delen met meerdere op hetzelfde adres. Nu krijgen wij beide nog geen korting op ons abonnement wat wel belooft is. Ik hoor graag reactie!

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 13 June 2019, 16:13

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Runa. Welkom op het forum. Wat vervelend dat je op dit moment nog geen KPN Compleet kortingen ontvangt. Ik zal voor jou uitzoeken waarom je deze korting niet ontvangt. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer, 06-nummer(s) en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?
Hoi Vikash dankjewel dat je mij wilt helpen. Zo ver ik weet heb ik alles aangepast, alleen kan ik de telefoonnummers en klantnummer (man) niet vinden waar dat kan, groetjes
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb de KPN Compleet voordelen zojuist geactiveerd. Je ontvangt vanaf nu €5,- extra korting per mobiel abonnement, gratis onderling bellen en daarnaast heb je nu ook de mogelijkheid om MB's te delen. 🙂

Reageer