Beantwoord

KPN Compleet MB's delen met tijdelijk nummer

  • 25 August 2019
  • 3 reacties
  • 109 keer bekeken

Ik heb ongeveer hetzelfde probleem. Ben met 3 abonnementen overgestapt naar kpn met nummerbehoud maar met 1 abonnement was het administratief niet goed gegaan waardoor ik voor die een maand later nummerbehoud zou krijgen. Ik kreeg een tijdelijke nummer van kpn voor een maand en dit nummer staat ook in mijnkpn app. Ik kan mbs delen op 1 nummer die in mijn lijst staat maar de tijdelijke nummer staat er ook in en deze moet ik wijzigen...

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Susan_ 29 August 2019, 10:43

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Dicolaki, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Als ik het goed begrijp heb je op dit moment nog een tijdelijk nummer, en kan je hier nu geen MB's mee delen? Of is die maand inmiddels voorbij en moet het nummer gewijzigd worden (in de KPN Compleet registratie) naar het juiste, te behouden nummer?

In ieder geval, zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en het betreffende 06-nummer (het tijdelijke en te behouden nummer). De nummers kan je kwijt bij persoonlijk opmerkingen, en is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

Ik hoor graag van je!
Beste Susan_,
Heb ondertussen al contact gehad met Kpn en die hebben het rechtgezet en het werkt! Alsnog bedankt voor je tijd en reactie!
Reputatie 7
Badge +21
Top, fijn om te horen! Geen enkel probleem, en wie weet tot ziens 😉

Reageer