Beantwoord

KPN Compleet met nieuw sim only voor partner

  • 17 May 2019
  • 3 reacties
  • 1393 keer bekeken

We hebben op ons adres internet & bellen van KPN. Nu loopt het abonnement van mijn vrouw bij een andere provider binnenkort af.
Krijgen we dan de voordelen van KPN compleet wanneer mijn partner een sim-only van KPN gaat afnemen? Het enige wat ons uiteraard linkt tijdens het bestellen, is het huisadres.

Ik had al gezien dat tijdens het bestellingsproces voor sim-only met voordeel, dit tijdens de verdere stappen niet wordt meegenomen (met zowel mijn gegevens als die van haar). Volgens een eerdere vraag moet dit dan in de uiteindelijke factuur goed komen (toch?).
icon

Beste antwoord door Marina_ 19 May 2019, 14:04

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @YetiNLESAD, Welkom op het forum! Wat leuk om te lezen dat het mobiele abonnement van je partner wordt afgesloten bij ons. Wanneer dit gebeurd komen jullie in aanmerking voor de voordelen van KPN Compleet. Als je Compleet bent, levert je dat in elk geval al € 5,- korting per maand per mobiele aansluiting op, krijg je een verdubbeling van mb's(en evt. belminuten), krijg je een gratis zenderpakket(Fox Sports of het Pluspakket), je kunt ook mb's delen met andere nummers mocht je in de toekomst meer mobiele abonnementen afsluiten. Niet verkeerd toch? Het enige wat je daar voor hoeft te doen is je aanmelden voor KPN Compleet op deze pagina zodra het nummer van jouw vrouw is overgezet naar KPN. De compleet registratie wordt gecontroleerd op basis van je adres. Hopelijk is alles je zo duidelijk, anders hoor ik graag weer van je.
Reputatie 7
Badge +19
@YetiNLESAD, Ik heb niets meer van je gehoord. Mocht je later nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.
Hallo Marina,

Bedankt voor je antwoord. Daar hebben we voldoende aan!

Met vriendelijke groet,

YetiNLESAD

Reageer