Beantwoord

KPN compleet niet zichtbaar op de televisie en op MijnKPN

  • 7 August 2019
  • 5 reacties
  • 169 keer bekeken

KPN COMPLEET op 23-07 in de winkel in Amersfoort volledig laten activeren. Maar tot nu toe 7-8-2019 nog steeds niet zichtbaar op MIJN KPN en ook niet op mijn TV. Zware teleurstelling!
Op 6-8-2019 weer in dezelfde winkel geweest. Daar begrepen ze hier niets van. Bij hun was zichtbaar, dat ik volgens de administratie het Pluspakket zou moeten hebben. Zij hebben mijn telefoon gecontroleerd, maar ook zij kregen dit hierop nirt zichtbaar. Servicedesk ingeschakeld via interne communicatie, maar vandaag nog niets gehoord. Jammer, gemiste kans voor KPN voor een positieve beoordeling. Hoe lang moet ik wachten????
icon

Beste antwoord door Susan_ 8 August 2019, 15:35

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @TheoPet, welkom op het Forum bedankt voor je bericht!

Volgens mij gaat er aardig wat mis met jouw KPN Compleet aanvraag, als ik dat zo lees. In principe zou het binnen enkele werkdagen geactiveerd moeten zijn, en zou je dus ook het Pluspakket moeten zien (indien je die aangevraagd hebt, dit kan ook Fox Sports zijn?).

Ik kijk graag met je mee wat er fout gaat, om het ook zo snel mogelijk op te lossen. Zou je hiervoor jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer? Geef even een seintje als dat gelukt is, dan ga ik op onderzoek uit!
Reputatie 7
Badge +21
@TheoPet, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of ik je hier nog bij kan helpen?
Sorry, dat ik je even te lang heb laten wachten. Ben zelf even in de lappenmand geweest, 2 operaties ondergaan binnen 14 dagen. Nu volledig hersteld. Inmiddels heeft KPN zich ook geroerd en gemeld, dat ze alle zaken gaan rechtzetten. Inmiddels zijn de verkeerd berekende kosten voor KPN-compleet op de nieuwe nota gecorrigeerd. Wacht nu alleen nog op de correcties van de 2 mobiele aansluitingen, die gratis zouden zijn als compensatie voor alle ongemak. Deze correcties zijn toegezegd in een chat, waarvan ik uiteraard een PDF-je heb. Dus ik wacht op de volgende afrekening van de mobieltjes. Als dat klaar is, dan zijn mijn vrouw en ik "blij met KPN-Compleet".
Reputatie 7
Badge +21
@TheoPet, bedankt voor je reactie! Fijn om te horen dat het allemaal goedgekomen is, zowel met jou als met de kosten en KPN Compleet. Het is dus nog even wachten op de correctie die toegezegd is vanuit chat. Ik ga er vanuit dat dit in september gecorrigeerd gaat worden ;)

Mocht dat niet zo zijn, dan hoor ik het graag!
Bedankt voor de snelle reactie. Indien correcties uitblijven, meld ik me weer.

Reageer