Beantwoord

KPN Compleet vermelding in MijnKPN + hoe krijg je gratis Pluspakket bij KPN Compleet!

  • 29 July 2019
  • 12 reacties
  • 303 keer bekeken

Reputatie 1
Vraag 1:
Kan iemand mij vertellen wat ik kan/moet doen om te zorgen dat in MIjn KPN komt te staan dat ik KPN Compleet heb EN de voordelen hiervan? Hiermee bedoel ik de 5,00 korting per maand EN het gratis zenderpakket.
Ik heb/had een Alles in 1-pakket maar heb er nu KPN mobiel bij en dat is dus KPN Compleet.
Ik sta wel al met mijn mobiel geregistreerd in Mijn KPN maar verder ook niet.
Vraag 2:
Kan iemand mij vertellen wat kan/moet ik doen om het gratis Pluspakket te krijgen?
Graag duidelijke uitleg (ben een leek met dit soort dingen).

Ik hoop dat iemand antwoorden voor mij heeft.
icon

Beste antwoord door Susan_ 2 August 2019, 09:24

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Welkom@Josje1962

In dit topic staat alvast wat info https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/koppelen-in-mijnkpn-476854
Reputatie 1
Bedankt Tycha voor je reactie maar ik sta al gekoppeld in Mijn KPN.
Reputatie 7
Badge +21
Alles wat je wilt weten over KPN Compleet staat op deze pagina:
https://www.kpn.com/compleet/service.htm

Daar staat o.a. hoe je je aanmeldt voor de voordelen (en welke dat zijn).
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Josje1962, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

In principe komen de voordelen automatisch in MijnKPN te staan, wanneer de registratie gereed is. Kan het zijn dat je KPN Compleet net hebt aangevraagd en je nog geen bericht hebt gehad dat alle voordelen actief zijn gemaakt? Dit kan namelijk 5 werkdagen duren. Vanaf dat moment staat het ook in MijnKPN. Je kan trouwens sowieso je vaste pakket even koppelen in MijnKPN, door via de website variant een product toe te voegen in MijnKPN (aan de hand van de internet verbinding met je eigen KPN netwerk of klantnummer). Je kan dan ook voor dat abonnement gegevens inzien en wijzigen ;)

Het gratis pluspakket kan je ook aanvragen via MijnKPN, maar ook via de tv-ontvanger. Je hebt bij de aanvraag als het goed is aan kunnen geven welk pakket je voorkeur had (Fox Sports of Pluspakket). Als het goed is komt die ook erbij te staan wanneer de voordelen in zijn gegaan. Is dit toch Fox Sports geweest, dan kan je het 1 keer per maand wisselen.

Zie je het nog niet en is het langer dan 5 werkdagen geleden dat je KPN Compleet hebt aangevraagd, dan kijk ik graag even voor je! Wil je dan jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)?
Reputatie 1
Susan bedankt voor je reactie en heb het Forum profiel aangepast.
Reputatie 7
Badge +21
@Josje1962, jij bedankt voor de gegevens! Ik zag nog geen KPN Compleet aanmelding, dus dat heb ik even voor je gedaan. Het kan nu nog enkele werkdagen duren voordat de voordelen ingaan, maar het is in ieder geval aangevraagd! Je krijgt vanzelf bericht (mail/sms) dat de voordelen geactiveerd zijn. Mocht dat eind volgende week nog niet het geval zijn, trek dan even opnieuw aan mijn mouw 😉
Reputatie 1
Susan, ik wilde even doorgeven dat ik vanmorgen zowel via e-mail als via sms een bericht heb gekregen dat de wijziging van KPN Compleet met de voordelen zijn verwerkt. Op Mijn KPN staat nu KPN Compleet met de voordelen erbij dus het is allemaal goed gegaan👌. Het gratis Pluspakket hebben we ook.
Susan, hartelijk bedankt voor jouw medewerking hierin. Helemaal tevreden. ☺️
Alvast fijn weekend.
Reputatie 7
Badge +21
@Josje1962, oh super dat is snel! Fijn om te lezen, en uiteraard graag gedaan 😉 Veel plezier met de voordelen!
Reputatie 1
Susan, ik heb mijn 1e factuur mobiel ontvangen en deze is niet correct. Over de maand augustus zou ik 10,00 moeten betalen maar op de factuur staat 15,00. In Mijn KPN staat alles goed maar de korting van 5,00 per maand (zolang je Compleet bent) is niet door gevoerd.
Waarom niet? Mijn abonnement is dd 29-07-2019 ingegaan dus dit zouden ze toch moeten weten?
Of is het allemaal langs elkaar heen gegaan en wordt dit bij de volgende factuur verrekend?
Reputatie 7
Badge +21
@Josje1962, het abonnement is ingegaan op 29 juli. KPN Compleet is op 2 augustus toegevoegd (binnen 5 werkdagen nadat het abonnement geactiveerd is). Voordat KPN Compleet is toegevoegd is de factuur al gemaakt. Vanaf 2 augustus krijg je de korting, dus dit zal met terugwerkende kracht worden verrekend op de factuur van september (zal ergens in de € 4,70 zijn, niet de gehele € 5,00).
Reputatie 1
Susan, dit is toch heel raar. Ik heb dit contract met de KPN afgesloten op basis van de voordelen maar omdat het mij vanaf 29 juli NIET lukte om KPN Compleet toe te voegen op Mijn KPN wordt ik daar nu op afgerekend?? Dit klop toch niet??? Het gaat dan niet om een groot bedrag maar nogmaals: dit klopt van geen kanten. Dit wou ik toch even kwijt en hoop dat het op de volgende factuur wél wordt verrekend.
Reputatie 7
Badge +21
@Josje1962, KPN Compleet gaat in vanaf het moment dat je de mail hebt ontvangen. Dit is in principe binnen een paar werkdagen, maar kan ook binnen een half uur geregeld zijn. Waarom dit niet direct de 29e is gebeurt kan ik niet achterhalen. Als je de factuur van september hebt ontvangen dan kijk ik graag mee voor de korting van KPN Compleet die je nog hebt gemist! Maar ik ga er vanuit dat het gewoon vanaf 2 augustus wordt gecrediteerd.

Reageer