Beantwoord

KPN Hussel aanmelden lukt niet

  • 9 May 2022
  • 3 reacties
  • 70 keer bekeken

Ik heb 2 maanden geleden een KPN mobiel abonnement afgesloten op mijn oude adres maar omdat de telefoon later geleverd was is het abonnement pas vorige maand ingegaan. Op mijn nieuwe adres heb ik sinds vorige week KPN hussel tv en internet. Beide werken en Adres van beide in mijn KPN is gelijk (heb het mobiel abonnement aangepast naar het nieuwe woonadres).

Echter het aanmelden van KPN Hussel voordeel lukt niet.

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 13 May 2022, 18:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Hoi @AL85, welkom bij ons op het forum. Als beide abonnementen op hetzelfde adres staan zou je je aan moeten kunnen melden voor de Hussel voordelen, maar dat lukt niet begrijp ik. Wat gebeurt er precies als je het aanvraagt, krijg je een foutmelding of gebeurt er iets anders? Zou je dat kunnen laten weten en je forumprofiel volledig in kunnen vullen met de gegevens van beide abonnementen (postcode. huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, laatste 3 cijfers van de IBAN en het bewuste 06-nummer)?

@JasperIk heb de gegevens toegevoegd

 

Ik kom op deze link terecht

https://www.kpn.com/compleet/aanmelden/aanmelden-nog-niet-mogelijk.htm

 

laatste 3 cijfers van de IBAN en het bewuste 06-nummer : Deze kan ik niet invullen in het forum profiel

Reputatie 7

Met die gegevens heb ik ook geprobeerd om de aanmelding te doen @AL85, ik krijg ook een foutmelding. Zo te zien staat het factuuradres bij het mobiele abonnement op een ander adres. Is dat de bedoeling of moet dat hetzelfde adres zijn? Voor het mobiele abonnement is het factuuradres namelijk het adres wat gelijk moet zijn aan dat van het Thuispakket. Als beiden op hetzelfde adres kunnen staan kan je dit factuuradres aanpassen via MijnKPN, daarna kunnen we de aanmelding opnieuw doen.