Beantwoord

Krijg ik nog entertainment korting met Youfone sim only?

  • 5 March 2023
  • 6 reacties
  • 694 keer bekeken

Hallo,

 

Ik heb momenteel KPN tv/internet en kpn mobiel. Daardoor heb ik nu 5 euro entertainment korting. Ik wil nu overstappen naar een sim only van Youfone, welke onder KPN valt. Heb ik dan nog recht op de entertainment korting?

icon

Beste antwoord door Chrizziey 5 March 2023, 17:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Nic02

Nee die komt dan te vervallen. Youfone is een eigen provider die het netwerk van kpn gebruikt.

Hallo @Nic02 er is nog een goed alternatief: www.simyo.nl, dat is een échte dochtert van KPN en werkt alleen online, dus geen fysieke winkels en daarom goedkoop.

Als je een thuisabo hebt van KPN en je neemt een sim-only of abo met telefoon, wordt je aantal belminuten verdubbeld en je data wordt ook verdubbeld voor hetzelfde geld.

Zelf ben ik sinds kort met 2 mobiele abo's van KPN overgestapt naar Symio, meer waar voor minder geld.

Is het overwegen waard, toch?

 

Hallo,

 

Bedankt voor het antwoord dat de korting vervalt. En inderdaad ik zag de simyo voorbij komen dus die optie is zeker het overwegen waard.

Reputatie 7
Badge +16

Maar ook bij Simyo komt je 5 euro entertainmentkorting te vervallen. Houd hier eventueel wel rekening mee. ;)

Reputatie 7
Badge +7

@Nic02 Hou er rekening mee dat als je bij Simyo meer data verbruikt dan jouw bundel, dat je dan flink gaat betalen. Op het simyo-forum staan veel klachten daarover. 

Zelf ben ik in december overgestapt naar Simyo, maar heb toen meteen in mijn android-mobiel een datawaarschuwing en een datalimiet ingesteld. 

Hee ja dat had ik begrepen.

Echter is simyo nog steeds voordeliger voor hetzelfde aantal gb en het vervallen van de korting dan via kpn een simonly met behoud van de korting. Dus ik kom er wel uit. Bedankt voor de reacties