Beantwoord

Krijg ik ook korting als ik van Pluspakket over ga naar Videoland?

  • 26 March 2023
  • 6 reacties
  • 372 keer bekeken

Op dit moment heb ik alles van KPN, zowel thuis als mobiel. Hierdoor ontvang ik het pluspakket gratis kosten (6,99). Nu wil ik graag weten als ik het pluspakket stop en daar videoland voor afsluit, krijg ik dan ook de korting van 6,99 op de prijs van videoland 

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 28 March 2023, 09:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

@IlonaBS 

 

Welk KPN pakket heb je?

Bij KPN Hussel en het nieuwe KPN tv+ abonnement krijg je alleen het pluspakket gratis als je ook mobiel van KPN hebt.

Maar als je KPN Hussel of KPN tv+ hebt, krijg je extra € 5,-- Entertainment korting op 1 streamingpakket.

Reputatie 7
Badge +24

Nu wil ik graag weten als ik het pluspakket stop en daar videoland voor afsluit, krijg ik dan ook de korting van 6,99 op de prijs van videoland 

Nee. Dat kan niet.

Als u een Hussel abonnement of nieuwer heeft krijgt u 5 euro entertainmentkorting. 

Bij Hussel en Abonnement 2023 zit het pluspakket gratis inbegrepen bij ook een mobiel abonnement. Dat kan er niet uit ofzo.

Neem je Videoland (Plus) dan kost dat 8,99.

En het pluspakket, met ook leuke films in het on demand gedeelte, blijft ook. Want dat kan er niet uit.

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @IlonaBS, welkom op het KPN Forum!

Zoals de heren hierboven aangeven, klopt het dat het Pluspakket sowieso gratis is als je KPN Thuis en Mobiel combineert. Het is niet mogelijk om deze eruit te halen.

Maar het klopt niet dat je Videoland met 5 euro Entertainmentkorting aan kunt zetten. Als je nog geen Entertainmentkorting ontvangt, kan je 1 van de volgende Entertainmentopties aanzetten met korting:

Zoals je ziet, is Videoland hier geen onderdeel van.

Voor meer informatie over Combivoordeel, zie dit artikel:

@Denise_

bovenstaande link naar Entertainmentkorting is die voor jullie. Die van ons is net even anders.đŸ˜‰

Dit is de link die je gebruikt hebt maar werkt aan deze kant niet:

kpn-nl.insided.com/kennisbank-kpn-voordelen-143/combivoordeel-combineer-en-krijg-meer-562347#%E2%82%AC+5,-%C2%A0Entertainmentkorting

Deze is voor onze kant:

forum.kpn.com/ennisbank-kpn-voordelen-143/combivoordeel-combineer-en-krijg-meer-562347#%E2%82%AC+5,-%C2%A0Entertainmentkorting

Reputatie 7
Badge +17

Goed dat je het zegt, @PeterG! Het gebeurt me niet vaak dat ik naar de achterkant verwijs, maar zo zie je maar weer dat ook ik wel eens een fout maak.Â đŸ˜‰ Ik heb het gelijk aangepast.