Beantwoord

MB delen lukt niet

  • 16 August 2019
  • 4 reacties
  • 138 keer bekeken

Ik heb drie abonnementen op hetzelfde adres. Ik zie de alle drie in Mijn KPN. Maar als ik klik op MB's Delen krijg ik alleen een algemene informatietekst.

Graag advies hoe ik dit voor elkaar krijg.

Gr.

Lex Sijtsma
Den Haag
icon

Beste antwoord door Joran 20 August 2019, 15:19

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom @LexSijtsma! Ik ga controleren of alle nummers zijn aangemeld voor Compleet. Kun je jouw profiel aanvullen met je adresgegevens en klantnummer en de betreffende 06-nummers in het vakje "Persoonlijke opmerkingen" zetten? Als je een reactie stuurt zodra dat is gebeurd zorg ik dat dit wordt opgelost.
Gedaan.
Reputatie 7
Badge +28
Dank! De aanvraag voor Compleet leek niet helemaal gelukt. Ik heb het alsnog geactiveerd. Alle nummers hebben nu alle voordelen van Compleet, waaronder MB's delen. Als het nog niet lukt, laat het weten. Ik ga ervan uit dat het nu is opgelost 🙂
Werkt nu goed. Dank je.

Reageer