Beantwoord

MB' delen werkt niet: abonnementen staan op hetzelfde adres

  • 24 January 2023
  • 6 reacties
  • 68 keer bekeken

Ik heb twee mobiele nummers op mijn adres ingeschreven. Maar (automatisch) MBs delen kan niet, ik word heen en weer gestuurd tussen de app en de website.

icon

Beste antwoord door RBxx 24 January 2023, 13:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @BenMcDui 

Waarschijnlijk zijn de nummers nog niet aangemeld voor het "huishouden" en kan je daarom nog geen gebruik maken van dit combivoordeel.

Check je voordelen op de volgende pagina op de KPN website en meld je zo nodig alsnog aan.

https://www.kpn.com/combivoordeel/aanmelden.htm

Hallo Ruud, dank voor de reactie. Het ontvangende nummer is aangemeld, al een maand. Ik heb het nog eens nagekeken. Ik heb het nummer opnieuw aangemeld op dit adres maar de reactie is dat dat niet nogmaals kan. Ik heb het adres voor het nummer ook nagekeken in de registratie, het nummer staat echt op hetzelfde adres.

Vroeger, voor onze verhuizing, kon het wel. Ik vrees dat er aan de database gepeuterd moet worden.

Reputatie 7
Badge +21

Bel dan met KPN klantenservice op 0800-0402. Daar kan dat nagekeken worden.

De moderators kunnen er ook naar kijken. Plaats daarvoor je gegevens in je forumprofiel, waar het alleen zichtbaar is voor jou en KPN. Zet de 06-nummers bij "Persoonlijke opmerkingen”.

Door de drukte is hier een reactietijd van zo'n 4 dagen.

Beste Ruud,

Het bleek dat wel het woonadres goed stond, maar niet het factuuradres. Verwarrend, maar de helpdesk heeft het in orde gemaakt. Dank voor je hulp.

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan @BenMcDui . Goed om te horen dat het nu in orde is.