Beantwoord

MB's delen in het gezin

  • 18 July 2019
  • 2 reacties
  • 152 keer bekeken

Ik heb een SIM only met onbeperkt bellen en 20GB. Kan ik dan met een gezindslid Mb’s delen die een SIM only heeft met 150 min/sms en géén Mb’s? in het abonnement?
icon

Beste antwoord door Susan_ 19 July 2019, 11:39

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @jck, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Jazeker, dat is één van de grote voordelen van KPN Compleet. Je kan, indien de nummers op hetzelfde (factuur)adres staat geregistreerd, een KPN Compleet huishouden aanmaken. Wanneer dat gelukt is en gereed is, kan je vanaf het abonnement mét data MB's geven aan het abonnement zonder data zonder hiervoor te betalen! Voorwaarde is dus wel dat beide op hetzelfde adres staat geregistreerd en je KPN Compleet aanvraagt.

MB's delen is niet het enige voordeel wat je ontvangt. Ook krijg je € 5,00 korting op beide abonnementen en gratis onderling bellen. Neem je ook nog internet en/of televisie via KPN af (op hetzelfde adres) dan krijg je ook nog dubbel zoveel data / minuten / sms'jes én kan je kiezen tussen het Pluspakket of het Fox Sports Eredivisie pakket gratis!

Heb je hier nog meer vragen over of wil je graag dat ik de aanmelding voor je in orde maak, dan hoor ik het graag. Wil je in dat geval ook jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en beide 06-nummers? 🙂
Reputatie 7
Badge +21
@jck, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of ik je hier nog bij kan helpen?

Reageer