Beantwoord

MB’s delen lukt niet

  • 16 July 2019
  • 13 reacties
  • 242 keer bekeken

Met de KPN app lukt het niet mb’s Te delen.

als ik op ‘mb’s delen’ klik krijg ik het volgende bericht, maar kom dus niet verder

icon

Beste antwoord door Susan_ 28 July 2019, 09:03

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Anna79, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Het lijkt erop, dat de KPN Compleet registratie nog niet helemaal goed gelukt is of is doorgevoerd.. Heb je de procedure van het aanmelden (registreren) al doorlopen? Wanneer je dat gedaan hebt, kan het nog maximaal 3 werkdagen duren voordat de voordelen zijn toegevoegd.

Mocht je er met het aanmelden niet uitkomen, of heb je het al doorlopen en lukt het niet, dan help ik je graag verder! Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer(s)? Dan kan ik het een en ander voor je nakijken en oplossen waar nodig 😉
Beste susan

de KPN compleet is geregeld via tel contact. Als het goed is zijn alle stappen doorlopen. Dit is al langer dan 3 dgn geleden dus het zou nu moeten werken
graag dus je hulp 😊

*Admin: foto's verwijderd i.v.m. privacy, mobiele nummers in Forum profiel geplaatst.
Reputatie 7
Badge +21
@Anna79, het aanmeldproces is inderdaad doorlopen alleen is er enige vertraging. Zoals ik het nu lees kan het, met de vertraging, maximaal 7 dagen duren. Dus om dat proces niet te storen, wil ik je vragen om nog 2 dagen geduld te hebben! Mocht het maandag nog niet zijn toegevoegd dan ga ik de KPN Compleet desk even achter de broek aan zitten!
Susan

tot op heden nog steeds niet gelukt en nu is het ondertussen woensdag.
graag je hulp!
Reputatie 7
Badge +21
@Anna79, ik zie het. De melding die nu gegeven wordt is dat het adres niet overeenkomt. Dat klopt niet, maar de registratie is op een ander adres gedaan dan op het factuuradres. Ik heb een ticket aangemaakt voor dit probleem! Je hoort zo snel mogelijk van me.
Beste susan

het praktijkadres is driemondplein * in Arnhem, het factuuradres is alleen anders, dat is mijn huisadres: * inEwijk

hoop dat het nu snel geregeld is

alvast dank voor je hulp

Erna

*Admin: adresgegevens verwijderd i.v.m. privacy.
Reputatie 7
Badge +21
@Anna79, die gegevens waren inderdaad al bekend. De registratie staat op het praktijkadres terwijl er bij een KPN Compleet registratie wordt gekeken naar het factuuradres. Daar gaat het fout, maar we zijn dit aan het herstellen! Op het nummer dat eindigt 325 is er een voicemail ingesproken (er is bij ons geen contact 06-nummer bekend dus is één van de vier mobiele nummers erbij gepakt), over dit probleem. Heb je deze ontvangen?
Die mobiel ligt op de praktijk en wordt gebruikt door de ass. Het contact mobiel is *. Dit heb ik al eerder doorgegeven aan een collega van je. Ik word een beetje moedeloos. Ondertussen heb ik wederom een bundel moeten betalen omdat ik nog steeds geen mb’s kon delen. Graag nogmaals op het bovenstaande nummer inspreken.
Erna

*Admin: 06-nummer verwijderd i.v.m. privacy.
Reputatie 7
Badge +21
@Anna79, ik begrijp dat het nu een beetje op administratieve rompslomp gaat lijken. Ik heb gevraagd of ze nogmaals contact willen opnemen met het juiste nummer, en of ze de registratie willen verhuizen naar het factuuradres (aangezien aanmelding en controle op basis van het factuuradres gaat).

Wat betreft de gekochte bundel, wanneer KPN Compleet actief is kan ik even kijken of ik je hierin nog tegemoet kan komen!
Beste susan

hoe lang gaat dat nog duren? Mijn personeel kan nu al twee weken helemaal niets. Aangezien we een huisartspraktijk zijn kan dat niet! We moeten bereikbaar zijn, ook buiten de praktijk. Eigenlijk moet ik een klacht indienen. Op het moment dag ik het regelde met uw collega, had die meteen dit moeten zien. Ik wil toch echt dit met spoed nu geregeld
Reputatie 7
Badge +21
@Anna79, ik heb voor de 2 nummers die geen data in de bundel hebben een NL/EU bundel 1000MB toegevoegd. Dan hebben zij in ieder geval een beetje internet, en zijn ze bereikbaar. Deze kosten heb ik uiteraard ook direct weer vergoed! Kunnen ze even vooruit, en hopelijk wordt het in de tussentijd geregeld.
Reputatie 7
Badge +21
@Anna79, ik zie in het systeem dat het probleem op 29 juli later op de dag is opgelost! Kan je dit nog terugkoppelen voor de zekerheid? 🙂
Probleem is opgelost!

Reageer