Beantwoord

Mb's delen lukt niet.

  • 21 August 2019
  • 5 reacties
  • 93 keer bekeken

Ik heb recentelijk een sim only abo aangeschaft bij de kpn en gekoppeld aan mijn kpn compleet abo om mb's te delen.
helaas krijg ik alleen het nummer van mijn vrouw te zien en dus niet het nieuwe nummer. Al bij de kpn terug geweest, het werkt helaas niet.
Bij producten zie ik het nummer wel staan, maar ik kan dus niet mijn mb's delen met dat nummer.
Hoe los ik dit op?
Nummers staan in mijn profiel btw
icon

Beste antwoord door Marina_ 21 August 2019, 17:22

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Oldskool180, Welkom op het forum. Dit valt vast te verklaren. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je klantnummer(s). Dan kan ik het voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂
Check
Nou, weet niet of jij het was maar het wonder is geschied.. plots staat het nummer erbij zodat ik mb’s kan delen.
Case closed👍🏻
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Oldskool180, Niet alle nummers aan jouw adres waren KPN Compleet. Alle nummers zijn nu KPN Compleet waardoor mb's delen geen probleem meer moet zijn. Kun je dit controleren?
Reputatie 7
Badge +19
@Oldskool180, Ja dus! Haha. Fijn om te lezen. Als je nog andere vragen hebt, hoor ik het graag. Anders wens ik je een fijne avond verder.

Reageer