Beantwoord

MB's delen lukt niet

  • 23 August 2019
  • 4 reacties
  • 169 keer bekeken

In de mijnkpn app staan 5 mobiele nummers. Maar voor het mb's delen staan er maar 2 nummers. In het forum lees ik dat de nummers nog 'doorgedrukt' moeten worden. Ik hoop dat dit voor ons ook geregeld kan worden.

Groet en Henk.
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 6 September 2019, 10:33

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Henk. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je op dit moment nog niet MB's kan delen met alle mobiele nummer(s). Ik zal voor je uitzoeken of alle mobiele nummer zijn aangemeld voor de KPN Compleet voordelen. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?
Profiel aangepast.
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik zie dat de KPN Compleet voordelen aan staan, behalve het delen van MB's. Ik heb zelf niet de mogelijkheid om dit alsnog toe te voegen aan jouw Compleet aanmelding. Ik zou je willen vragen om telefonisch contact op te nemen met ons KPN CompleetDesk. Wanneer je het nummer 0800 0402 belt zal je worden doorverbonden met deze afdeling. Zij hebben de mogelijkheid om ervoor te zorgen dat jij ook MB's kan delen. Laat je mij weten of het is gelukt?
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik zie dat de KPN Compleet voordelen aan staan, behalve het delen van MB's. Ik heb zelf niet de mogelijkheid om dit alsnog toe te voegen aan jouw Compleet aanmelding. Ik zou je willen vragen om telefonisch contact op te nemen met ons KPN CompleetDesk. Wanneer je het nummer 0800 0402 belt zal je worden doorverbonden met deze afdeling. Zij hebben de mogelijkheid om ervoor te zorgen dat jij ook MB's kan delen. Laat je mij weten of het is gelukt?
Ik zie dat je inmiddels al contact hebt opgenomen met de KPN CompleetDesk en dat je nu ook MB's kunt delen. Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, dan horen we dat graag van je!

Reageer