Beantwoord

MB's delen lukt niet

  • 18 January 2020
  • 9 reacties
  • 547 keer bekeken

Via de App krijg ik het niet voor elkaar om Mb's te delen

icon

Beste antwoord door Susan_ 29 January 2020, 12:21

Bekijk origineel

9 reacties

Ik heb exact dezelfde vraag en krijg ook hetzelfde scherm met informatie, maar verder krijg je niks te zien over hoe je nou je mbÅ› kan delen ???

 

Reputatie 7
Badge +21

Hi @TomJoke, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik heb je beide vragen even samengevoegd in één topic, zo blijft het overzichtelijk. Wanneer alle nummers zijn aangemeld voor KPN Compleet, zou je via de MijnKPN app moeten kunnen delen. Het koppelen van het nummer in MijnKPN is niet genoeg, ze moeten geregistreerd zijn bij KPN Compleet. Wil je eens controleren of dat al gedaan is? Dit kan je terugvinden op de facturen en eventueel ook bij het product zelf in MijnKPN.

Staat KPN Compleet niet aan als voordeel? Dan moet het alsnog aangevraagd worden. Dit kan je heel gemakkelijk doen via onze website. 

Mocht het toch niet lukken, dan kan ik het even voor je nakijken / aanvragen. Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en de 06-nummers die op hetzelfde adres geregistreerd staan (bij persoonlijke opmerkingen)? Overal waar privé achter staat is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

Ik hoor graag van je!

Bedankt voor de uitleg, maar ik krijg het echt niet voor elkaar.

Ik heb alles ingevuld en hij zegt steeds dat ik iets niet ingevuld heb ???

(...) 

Ik hoop dat jij het wel voor elkaar krijgt

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +21

@TomJoke, bedankt voor je terugkoppeling. Het nummer dat eindigt op 44 had niet de toevoeging die het nummer dat eindigt op 90 heeft. Dit heb ik nu aangepast (WON), zodat de aanmelding wél doorgezet kan worden. Binnen 2-3 werkdagen zou je de voordelen op beide nummers moeten krijgen! Heb je dit aan het eind van de week nog niet, dan hoor ik het graag :blush:

Reputatie 7
Badge +21

@TomJoke, kan je inmiddels ook met dat 06-nummer MB's delen?

 Nou, het lukt me nog steeds niet hoor !

Ik log in en kom dan op een pagina met mijn twee telefoonnummers, dan word gevraagd van welk nummer ik de Mb's wilt delen en als ik 1 van de nummers indruk dan krijg ik een andere pagina waarin staat dat je gemakkelijk je Mb's kunt delen ??? HOE DAN ?????

IK KOM ECHT NIET VERDER

Reputatie 7
Badge +21

@TomJoke, als je bent ingelogd op MijnKPN (app) en het 06-nummer aanklikt (bij producten) waar je de MB's van wil delen, kom je uiteindelijk terecht bij dit beeld:
 

 

Je kiest dan voor MB's delen en krijgt dan (als het goed is) dit te zien:
 

 

Vanaf een abonnement zonder internet kan je niet delen. Het is dus wel belangrijk dat je het juiste 06-nummer aanklikt in het begin. Ik heb nogmaals een check gedaan op jouw adres de nummers zijn sinds vandaag aangemeld voor KPN Compleet. Dus als het goed is kan je vanaf dit moment MB's delen!

Hoera, nu lukt het wel.

Verkering zoeken gaat sneller ( lol )

Maar in ieder geval hartstikke bedankt voor je hulp !

Groeten, Tom

Reputatie 7
Badge +21

@TomJoke, hahaha. Fijn om te lezen dat het gelukt is! Veel plezier ermee!

Reageer