MB's delen lukt niet

  • 21 September 2020
  • 1457 reacties
  • 11435 keer bekeken
MB's delen lukt niet

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1457 reacties

Hallo ik wil graag mijn dochter Mb’s  sturen maar als ik haar nr wil toevoegen lukt dit steeds niet gr. Kim

 

Admin: samengevoegd met verzameltopic

Dag,

Ik wil graag mb’s delen met een Kids sim abonnement van onze dochter. Ik kan het nummer echter niet toevoegen en enkel het nummer van mijn vrouw selecteren bij delen van mb’s. Kunt u zien waar het fout gaat?

Reputatie 7
Badge +15

@Thijs Utrecht Ik zag dat het nummer van je dochter nog niet toegevoegd was aan het huishouden. 

Dit is nu wel in orde gemaakt, heb je de mogelijkheid om nogmaals te proberen om MB's te delen met dit nummer? 

Bedankt Rutger, 

 

Dit lukte inderdaad niet, ik liep daar op vast, maar nu kan ik de mb’s delen. Hartelijk dank voor de oplossing!

Bij mij krijg ik ook het beeld dat het aanmaken niet gaat

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Robinsonade! Ik heb voor het gemak meteen even meegekeken. Ik zie dat het tweede mobiele nummer nog niet actief bij ons is. Er staat een porteerverzoek open. Zodra dit nummer bij ons actief is, kun je een ze aanmelden voor MB's delen! 

Goedemorgen,

Ik kan wel mb's delen met mijn vrouw, maar niet met mijn zoon (kids sim).

Nr toevoegen lukt niet, kunnen jullie zien wat er mis is? Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Sjaak_1974, het abonnement van je zoon was nog niet toegevoegd aan jullie hussel registratie. Ik heb hem zojuist aangemeld. Het zou dadelijk moeten werken!

Bedankt voor de snelle reactie, mb's delen werkt nu prima.

Reputatie 7
Badge +20

Top! :)  graag gedaan hoor!

Bij ons lukt het ook niet om de mb te delen?

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Reputatie 7
Badge +20

Bij ons lukt het ook niet om de mb te delen?

Waar gaat het precies mis @Arvor? Ik heb je bericht verplaatst naar dit algemene topic over Mb's delen, zou je het startbericht goed door willen nemen zodat je zeker weet dat je geen stappen over hebt geslagen? :slight_smile:

In mijn kpn lukt het niet om de mb te delen. Volgens mij heb ik alle stappen goed doorlopen. Heb het wel 15 x geprobeerd.

Ben er nu achter Maja, ik heb op 1 abb. het oud Telfort abb. Groetjes Arvor 

Reputatie 7
Badge +20

Ah, fijn dat nu duidelijk is waarom het niet lukt @Arvor! Met Telfort is Mb's delen inderdaad geen optie. Mocht je in de toekomst willen verlengen naar een KPN Hussel abonnement, dan gaat dit wel mogelijk zijn :slight_smile:

Ik wil mbs delen met mijn zoon maar het maken van een huishouden lukt niet.  Ik heb het geprobeerde in de app en op PC.

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Ken je deze link

 

https://www.kpn.com/hussel/voordelen/mbs-delen.htm

Hoi Jimny,

Bedankt voor de moeite/tip 👍

Wij hebben 1 oud Telfort abb wat is omgezet naar Telfort/kon en 1 kpn abb. Het schijnt dat met het oude abb niet mogelijk is om mb’s te delen 🥲. Groetjes Arvor

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @lewendon

Is het inmiddels al gelukt?

Helaas nog niet

Reputatie 7
Badge +17

@Arvor Hannah vroeg het aan een andere gebruiker:smile: . Je gaf zelf eigenlijk al antwoord. Een Telfort-abonnement (die nu bij KPN zit) kan geen MB's delen met een KPN-abonnement. Pas als het Telfort-abonnement is overgezet naar een KPN-abonnement is dat wel mogelijk. 

Hi heeft iemand de gouden tip zodat ik weer mijn mbs kan delen met mijn huishouden?

Voorheen kon ik namelijk wel delen. Beide mobiele nummers zijn afkomstig van hetzelfde adres, maar volgens de app moet ik nog een huishouden starten? 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Anduel,

Heb je al geprobeerd de abonnementen opnieuw aan te melden voor KPN Hussel/compleet? Dat kan via deze link.

Hoi @lewendon

Is het inmiddels al gelukt?


Nee, het is niet gelukt.  Ik ga naar mb's delen en op het bladzijd staat start een huishouden maar ik kan er niet opklikken. 

Hoi @Anduel,

Heb je al geprobeerd de abonnementen opnieuw aan te melden voor KPN Hussel/compleet? Dat kan via deze link.


Ik heb mijn abbo een aantal keren geprobeerde weer aan te melden maar krijgt altijd het antwoord dat het niet is gelukt.  Gegevens zijn goed ingevuld, ik ben niet net verhuisd een mijn abbo is 2 jaar oud.