MB's delen lukt niet

  • 21 September 2020
  • 1457 reacties
  • 11446 keer bekeken
MB's delen lukt niet

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1457 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @AdenAlievanVugt, welkom! Wat jammer om te zien dat het niet lukt! Is dat nummer misschien een oud Telfort nummer? Daarmee kan je namelijk geen MB's delen. Dat kan alleen als je deze verlengt naar de een van de huidige KPN abonnementen. Je verliest in dat geval wel de optie om MB's twee maanden mee te nemen.

 

Mocht dit niet zo zijn, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, klantnummer en het betreffende 06-nummer onder ‘persoonlijke opmerkingen’ plaatsen? Dan kijk ik met je mee! 

Badge

Ik kan geen MB’s delen met een van mijn dochters. Met mijn man en andere dochter lukt het wel. Waarom komt haar nummer er niet bij te staan? Ik zie haar wel in mijn app, maar nog niet bij de optie om MB’s te delen. 

@Williieeee : ik heb je vraag naar het centrale topic verplaatst. Hopelijk vind je hier de gouden tip. Mocht het met de informatie in dit topic niet lukken, laat het hier even weten.

Badge

Ik heb al meerdere topics doorgelezen, maar ik kom er helaas niet uit @Erwin_ 

Reputatie 7
Badge +17

Heb je haar nummer wel gekoppelen in MijnKPN? @Williieeee. Als haar nummer daar wel te zien is (verbruik en facturen etc.), maar niet beschikbaar is om MB's mee te delen, dan moet ligt het aan de compleet registratie van jullie huishouden. Dit kan ik voor je nakijken. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer en klantnummer is voldoende. 

Hoor graag van je!

(Gegevens die je invult in de vakjes waar privé achter staat, zijn alleen zichtbaar voor KPN moderators).

Badge

Ik heb al meerdere topics doorgelezen, maar ik kom er helaas niet uit @Erwin_ 

@Lisa Ik heb haar nummer wel gekoppeld aan mijn kpn en kan haar gegevens wel zien in de app. 

 

Ik heb mijn profiel (zo ver als mogelijk) ingevuld. 

Reputatie 7
Badge +17

Aaah, het is een nieuw abonnement:innocent: . Ik heb haar nummer toegevoegd. Zodra zij een sms ontvangt met de melding: KPN Compleet voordelen geactiveerd of je bent aangemeld voor KPN Compleet, zou je binnen 15 minuten MB's met haar kunnen delen. Lukt dit niet? Dan zou een herstart van het toestel voldoende moeten zijn. 
 @Williieeee 

Badge

@Lisa Ik kan nu MB’s delen, maar hij haalt het tegoed dan van het abbonement van mijn oudste dochter af, in plaats van van mijn eigen abbonement (waar ik onbeperkt internet op heb). 
 

Reputatie 7
Badge +17

Dan heb je haar abonnement geselecteerd om MB's de delen. Je kunt MB's terugsturen, maar je kan ook jouw MB's naar je oudste dochter sturen @Williieeee

 

Goedenavond,


Ik probeer al bijna een maand met mijn vriendin, die met mij op hetzelfde adres staat, haar nummer is toegevoegd in de app maar we kunnen maar geen MB’s delen.

 

Ik zie nummers van een oud adres en zij ziet geen nummers. Ik heb al meerdere keren gebeld en gechat en er is vanalles geprobeerd maar een oplossing lukt niet.

 

Ik zou het bijzonder waarderen als iemand de tijd kan nemen om mij te helpen zodat het eindelijk opgelost kan worden, het begint echt uiterst irritant te worden.


met vriendelijke groet,

 

Bas

Admin: Reactie samengevoegd met algemeen topic over dit onderwerp

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @visser.bas, welkom! Ik snap dat het irritant is als je hier al meerdere malen contact over gehad hebt. We kijken graag met je mee. Wil jij in het profiel de volgende gegevens aanvullen:

  • Klantnummer(s)
  • Mobiele nummer(s)
  • Laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is
  • Postcode en huisnummer die nu ingevuld is in het profiel, daar moet alles op geregistreerd staan?

Geef je hier een seintje als je de gegevens aangevuld hebt? Alvast bedankt!

KPN is hopeloos met data, ze hadden mijn data verdubbelt en vervolgens een week later de dubbeling er weer afgehaald, bellen heeft ook geen zin, daar wordt je na een half uur wachten ook niet wijzer van, ik kan wel MB's delen, maar vervolgens zie je de MB's nergens terug, als dit zo door gaat stop ik met KPN!!!!

Reputatie 7
Badge +15

@ReneModd Welkom op het forum. 

Wat vervelend dat je dit zo ervaart. Ook vreemd dat je eerst een verdubbeling hebt gekregen maar dat je deze nu niet meer hebt. Kun je daar wellicht iets meer over vertellen? 

En zou je ook kunnen vertellen wat je bedoelt met dat je MB's na delen niet meer terugziet? 

Zou je voor mij ook je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken wanneer nodig.

Reputatie 1

Goedenavond, ik heb een soortgelijk probleem: ik heb per 29 januari een nieuw abonnement bij KPN afgesloten en wil graag MB's delen met mijn vrouw. Helaas krijg ik mijn nummer niet aangemeld.

Reputatie 1

Ik heb ook onder een ander topic gereageerd, maar zie nu dat ik eigenlijk hier moet zijn: MB’s delen lukt niet helaas. Ik heb de gevraagde informatie toegevoegd aan mijn profiel. 

Reputatie 7
Badge +15

@ToBi73 Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Ik heb een wijziging gedaan, heb je een mogelijkheid het nu nogmaals te proberen? 

Reputatie 1

@Rutger_ Gelukt en dat zo snel! Heel veel dank!

En ik zie nu dat de bijbehorende korting ook is doorgevoerd, waarmee ook mijn tweede (nog niet eens gestelde) vraag ook beantwoord is. Fijn!

Beste Shyrin,

 

Bedankt voor je berichtje. Ik heb mijn profiel aangepast, de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer zijn ***. De genoemde gegevens postcode en huisnummer zijn juist inderdaad, maar een collega heeft eerder genoemd dat op mijn mobiele nummer nog een ander adres staat, maar dat zou nu ook aangepast moeten zijn naar deze.

 

Ik zie overigens bij MB’s delen wel de gegevens van dat oude adres om te delen.

 

Ik hoop dat je me kan helpen.

Met vriendelijke groet,

*admin: privégegevens verborgen

Morning, mi alles uitgevoerd conform instructies. Alle producten staan in mijn KPN etc. Delen helaas nog niet gelukt. Helpdesk KPN kan vast meekijken wat wij niet goed doen 😀

Reputatie 7
Badge +20

@visser.bas, De adressen staan nu goed inderdaad. Ik heb het nummer opnieuw aangemeld! Kun je het nog eens proberen?

Beste Thomas,

 

Super, het werkt! Onwijs bedankt voor je hulp!

 

met vriendelijke groet

Hoi. Ik probeer al 2 dagen mb's te delen met mijn dochter maar dit lukt mij niet.. Ik wil graag hulp want deze digibeet komt er niet uit

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Mama-louise. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om MB's te delen met jouw dochter. Wij zullen voor jou uitzoeken waarom dit niet lukt. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en het mobiele nummer van jezelf en van jouw dochter achterlaten in het KPN Forum profiel? Laat je een berichtje in dit topic achter nadat je dit hebt gedaan?

Gegevens ingevuld.

Beide abo's staan op mijn naam

Graag hulp☺️

Beste ik heb hetzelfde probleem en alle mobiele nr’s zie ik in de app en staan allemaal aangemeld wat gat er mis?

*Admin: samengevoegd met verzameltopic