MB's delen lukt niet

  • 21 September 2020
  • 1457 reacties
  • 11430 keer bekeken
MB's delen lukt niet

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van het forum of stel je vraag in een nieuw topic.

1457 reacties

Goedemorgen @Marcia_ ,

Ik krijg het nummer niet aangemeld bij KPN compleet. Ik heb mijn adres ingevuld bij mij  profiel.

Groetjes Dettie 

Reputatie 7
Badge +30

@Nei en @happinezreshma het lijkt erop dat jullie ‘aanvraag’ voor het aanzetten van de voordelen nog niet verwerkt is. Wellicht dat wij een achterstand hebben, ik vraag dit na!

 

@Dettie welk 06-nummer is die van je man? Wil je zijn nummer onder ‘persoonlijke opmerkingen’ in je profiel zetten? Ik zie wel een aantal gekoppelde 06-nummers, maar ik moet dan wel even weten welke de juiste is natuurlijk 🙂.

 

@Marcia_ het nummer staat bij de opmerkingen. Bedankt alvast voor je hulp.

Hoi

Mijn vriend en ik zijn 1 huishouden maar toch krijgen we onze mb's niet gedeeld.  We komen steeds op meer informatie voor mb's delen.   En huishouden aanmelden maar dat is al 10x  gebeurd inmiddels. 

Hoe kunnen we dit oplossen.  We snappen  er niks van.  

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt voor het doorgeven van je telefoonnummer @Dettie! Ik heb even meegekeken en zag dat de meeste producten niet meer KPN Compleet geregistreerd stonden. Daarom heb ik alle producten opnieuw gekoppeld. Iedereen is nu weer netjes KPN Compleet geregistreerd. Het is vanaf nu weer mogelijk om MB's met elkaar te delen. Het kan zijn dat meerdere 06-nummers een sms ontvangen met daarin de bevestiging van de nieuwe registratie. Die sms mogen jullie negeren. 

 

Heeft u de telefoon na het aanmelden al een keer opnieuw opgestart?

Heeft u de telefoon na het aanmelden al een keer opnieuw opgestart?

Nee wel meerdere keren uitgelogd en weer ingelogd.  We zullen het proberen.  

Ik ben benieuwd

Reputatie 7
Badge +17

Hi @AnjaAnja06! Welkom hier op ons KPN Forum. Ik heb jouw topic even samengevoegd met dit topic dat gaat over MB's delen. Ik ben benieuwd of het opnieuw opstarten van je mobiele telefoon de oplossing biedt. Goede tip @Jeroen Ruiter!  Zo niet, kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik met je mee! 

Hi @AnjaAnja06! Welkom hier op ons KPN Forum. Ik heb jouw topic even samengevoegd met dit topic dat gaat over MB's delen. Ik ben benieuwd of het opnieuw opstarten van je mobiele telefoon de oplossing biedt. Goede tip @Jeroen Ruiter!  Zo niet, kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik met je mee! 

Ingevuld.  Aan en uit zetten werkt niet helaas. 

Hi @AnjaAnja06! Welkom hier op ons KPN Forum. Ik heb jouw topic even samengevoegd met dit topic dat gaat over MB's delen. Ik ben benieuwd of het opnieuw opstarten van je mobiele telefoon de oplossing biedt. Goede tip @Jeroen Ruiter!  Zo niet, kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik met je mee! 

Ingevuld.  Aan en uit zetten werkt niet helaas. 

 Wij zijn overgezet vanuit Telfort.  Lees nu pas dat het daarom niet kan.  Dit staat niet echt duidelijk vermeld moet ik zeggen. 

Als u vanuit Telfort komt, heb ik begrepen dat u gewoon de voorwaarden van daar houd. Kon u bij Telfort wel mbs delen?

 

Als u een nieuwe contract aangaat bij kpn kan dit bij bepaalde abbonementen wel. Of het goedkoop is, kan ik niet zeggen.

Wij (mijn vrouw en ik) zijn sinds kort ‘overgezet’ van een Telfort abo naar een  KPN abo.

Het lukt mij maar niet om Mb’s onderling te delen. Ik vroeg mij af of dit komt omdat ik van Telfort afkom?  

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Wij (mijn vrouw en ik) zijn sinds kort ‘overgezet’ van een Telfort abo naar een  KPN abo.

Het lukt mij maar niet om Mb’s onderling te delen. Ik vroeg mij af of dit komt omdat ik van Telfort afkom?  

Hallo @Martinbal , dat klopt als TFT-klant kun je geen MB's delen, maar MB's 2 maanden meenemen naar de huidige maand.

Als je MB's wilt delen kun je overstappen naar een ‘echt’ KPN abo.

 

Hallo JanD.  Dank en duidelijk. Gek genoeg zie je de optie ‘MB's’ delen in de App wel en kan je ook aangeven met wie je Mb's wil delen, maar daarna gaat het niet verder.

Hallo JanD.  Dank en duidelijk. Gek genoeg zie je de optie ‘MB's’ delen in de App wel en kan je ook aangeven met wie je Mb's wil delen, maar daarna gaat het niet verder.

Hallo @Martinbal , dat is inderdaad een fout in de software van KPN, de software maakt (nog) geen onderscheid tussen TFT- en KPN-klanten. Is bekend en aan een oplossing wordt gewerkt, is zeer verwarrend.

 

Badge

@Marcia_ weet je al wat meer? Jammer dat het nog steeds niet doet het deel van mb's.

 

Reputatie 7
Badge +21

@happinezreshma Ik zie dat het nummer nog steeds niet is toegevoegd aan jouw KPN Compleet huishouden. Ik heb de afdeling KPN Compleet gevraagd om dit verder voor jou uit te zoeken. Laat je mij weten of het is gelukt?

Badge

@Vikash krijg zojuist een een email dat het adres afwijkend is dan de rest. Nu ga ik kijken zie ik dat bij betaal en factuurgegevens de toevoeging van het huisnummer er niet bij staat. Dit probeer ik te wijzigen maar lukt niet. 

Reputatie 7
Badge +21

@happinezreshma Zal ik het voor jou proberen te wijzigen?

Badge

@Vikash graag! 😊

Toevoeging is C

Badge

@Vikash dank je wel!! Ik kan eindelijk delen met m'n dochter :grinning:

Reputatie 7
Badge +21

@Vikash dank je wel!! Ik kan eindelijk delen met m'n dochter :grinning:

Graag gedaan @happinezreshma

Is er een storing?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Opgelost