MB's delen lukt niet

  • 21 September 2020
  • 1457 reacties
  • 11430 keer bekeken
MB's delen lukt niet

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van het forum of stel je vraag in een nieuw topic.

1457 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @AnnekeBrunke, ik heb je bericht even verplaatst naar dit topic, Neem het startbericht even door, daar staat meer informatie in. Waarschijnlijk zal je het nummer van je dochter nog moeten aanmelden hiervoor. 

Hoi @AnnekeBrunke, ik heb je bericht even verplaatst naar dit topic, Neem het startbericht even door, daar staat meer informatie in. Waarschijnlijk zal je het nummer van je dochter nog moeten aanmelden hiervoor. 

Hoi Erik! Bedankt, maar het nummer van mijn dochter is aangemeld hiervoor, maar dat moet ik blijven doen, hij pakt m niet....

Hoi @AnnekeBrunke, ik heb je bericht even verplaatst naar dit topic, Neem het startbericht even door, daar staat meer informatie in. Waarschijnlijk zal je het nummer van je dochter nog moeten aanmelden hiervoor. 

Hoi Erik! Bedankt, maar het nummer van mijn dochter is aangemeld hiervoor, maar dat moet ik blijven doen, hij pakt m niet....

Net als bij dessie en paul, hierboven… lukt niet

Reputatie 7
Badge +30

Ai, dat is jammer, @AnnekeBrunke. Ik zie dat je je forumprofiel al hebt ingevuld. Het 06-nummer dat daar staat, dat is die van je dochter? Als je dat nog zou kunnen bevestigen, dan gaan we hier morgen direct mee aan de slag. 

Ai, dat is jammer, @AnnekeBrunke. Ik zie dat je je forumprofiel al hebt ingevuld. Het 06-nummer dat daar staat, dat is die van je dochter? Als je dat nog zou kunnen bevestigen, dan gaan we hier morgen direct mee aan de slag.

 

Het nummer dat daar staat is mijn nummer.. ik zal het nummer van mijn dochter er ook bijzetten?

Ai, dat is jammer, @AnnekeBrunke. Ik zie dat je je forumprofiel al hebt ingevuld. Het 06-nummer dat daar staat, dat is die van je dochter? Als je dat nog zou kunnen bevestigen, dan gaan we hier morgen direct mee aan de slag. 

Ik heb het nummer van mijn dochter er ook achter gezet 

@AnnekeBrunke . Ik heb een ticket aangemaakt. Ik heb jouw mobiele nummer als contact nummer genoteerd. 

Ik verwacht dat het probleem in de loop van volgende week verholpen is. Mocht je woensdag nog steeds geen verbetering zien, wil je het dan laten weten?

@AnnekeBrunke . Ik heb een ticket aangemaakt. Ik heb jouw mobiele nummer als contact nummer genoteerd. 

Ik verwacht dat het probleem in de loop van volgende week verholpen is. Mocht je woensdag nog steeds geen verbetering zien, wil je het dan laten weten?

Dank je erwin!

Ik heb meerdere kpn nummers op één adres, heb mij aangemeld voor mb's delen. Maar als ik wil delen komt de melding start een huishouden. Hoe kan ik dit oplossen?

Reputatie 7
Badge +17

@Ron71 Welkom hier! Bedankt voor je vraag. Zie je alle mobiele nummers wel bij ‘Producten’ staan en alleen niet bij MB's delen? Zijn het toevallig (oude) Telfort abonnementen? Alleen KPN abonnementen kunnen onderling MB's met elkaar delen. 
 

Onder mijn producten staan 3 kpn nummers, zij n overgezet van een telfort abonnement naar een nieuw kpn abonnement. 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Ron71, Thanks! Dus de Telfort abonnementen zijn omgezet naar een KPN Hussel abonnement? Dan zou je onderling MB's moeten kunnen delen. Ik kijk graag met je mee, waarom het niet lukt. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?  

De gegevens heb ik nu aangevuld in mijn profiel

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt voor je gegevens @Ron71. Ik zie dat er drie telefoonnummers zitten in jullie huishouden. Waarvan twee Telfort abonnementen en één KPN (Kids Sim). Éen van de twee TFT abonnenemten is reeds aangepast naar een KPN Hussel abonnement. Die wijziging gaat in per 23 oktober. Op 23 oktober kan het nummer dat eindigt op 403 MB's delen met de Kids Sim (eindigt op: 473). 
Het is dus logisch dat het op dit moment niet lukt. Op dit moment heeft slechts één nummer een KPN abonnement. 
Hopelijk kun je met deze informatie uit de voeten! :smile:

Dank je wel, dan wacht ik tot de 23e

 

Reputatie 7
Badge +21

Mijn  jongste zoon koppelen  lukt niet hij staat wel netjes in het rijtje van overzicht.

Maar mb lukt bij 4 man  maar nr 5 niet

Ik kan hem dus geen mb overgeven wat ik ook probeer.

Hoi @Ook dat nog. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om MB's te delen met jouw jongste zoon. Kun je je gegevens en het mobiele nummer van jouw zoon invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Het mobiele nummer kan je kwijt in het ‘Persoonlijke opmerkingen’ veld. We horen graag van je!

 

@H.L @Bella59 en @Vasia Ik heb jullie berichten verplaatst naar dit topic. Krijgen jullie nog steeds een foutmelding te zien wanneer je mb's wilt delen?

@Breeuw Krijg jij ook een foutmelding te zien of lukt het niet om een nummer aan te melden?

Mijn vriend en ik wonen beide op hetzelfde adres en hebben ook beide een mobiel abonnement bij kpn. Ik wil graag wat mb’s met hem delen alleen ik kan hem niet als ontvanger selecteren. We hebben ons beide al aangemeld voor kpn compleet maar nog steeds kan ik mijn mbs niet met hem delen? 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Zelf heb ik al heel lang meerdere abonnementen  bij kpn en heb de app mijn kpn al meerdere keren vervangen en of geüpdatet  om MBs te delen.

Tot vandaag toe nog steeds niet gelukt om te delen.

Al mijn nummers zijn aangemeld, wat kan ik nu nog meer doen , :tired_face:

Reputatie 1

Net via de kpn eindelijk gelukt om MB's delen in te stellen, 5 gb gedeeld met mijn zoon, maar ik zie dit niet terug in zijn overzicht, kan dat kloppen? ik wil dan namelijk zijn abonnement terugzetten naar 0 mb omdat de andere zoon nu onbeperkt data heeft. 

hebben de gedeelde mb's een houdbaarheidsdatum?  ik bedoel hiermee dat hij ze onbeperkt kan gebruiken of zijn ze naar een tijdje weg en moet ik iedere keer er aan denken mb's te delen tussen de beide kids? 

Ik ben nu automatisch helemaal overgegaan van Telfort naar kpn. Zowel mobiel als tv/internet etc. 
 

ik zou nu graag MB’s willen kunnen delen met mijn 3 mobiele abonnementen?

ik ben automatisch overgegaan van telfort naar kpn, maar kan nu nog altijd geen mb's delen.

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +30

@CarinaSouza, wil je jouw forumprofiel invullen en hier laten weten als je dat gedaan hebt? Dan kijk ik dit verder na.

 

@elke69, goede vragen! Het kan een paar minuten duren voor de MB's bij hem zijn bijgeschreven. Jij en hij krijgen een sms zodra dit is gebeurd. Vervolgens kun je ook in zijn MijnKPN (web en appversies) deze data terugzien. Gedeelde MB's zijn maximaal een maand geldig. Ze vervallen aan het einde van de maand, net als de reguliere bundel. Dus je zult wel elke maand opnieuw MB's naar hem moeten delen. 

@Erik_  Ik heb mijn forumprofiel ingevuld. Alvast bedankt!

@CarinaSouza : als ik jouw gegevens op zoek zie ik dat de bestelling voor jouw vaste abonnement nog niet is afgerond. Er komt 23-10 een monteur, klopt dat?

Ik denk dat we dat eerst even af moeten wachten voordat we de voordelen kunnen aanvragen.

Ik heb een probleem met het starten van een huishouden. Alle mobiele nummers zijn volgens mij goed aangemeld. 
 

groet René