MB's delen lukt niet

  • 21 September 2020
  • 1457 reacties
  • 11430 keer bekeken
MB's delen lukt niet

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van het forum of stel je vraag in een nieuw topic.

1457 reacties

Ik probeer om aan het kidsabonnement van mijn dochter  mb’s te delen, maar ik krijg het nummer niet gekoppeld aan mijn nummer. Het abonnement van mijn dochter loopt al sinds begin september 2020. 

Ik heb nog een kids abonnement, en die is wel gekoppeld en kan ik wel MB’s mee delen

 

Admin: samengevoegd met verzameltopic

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @ReneLinssen. Welkom op het KPN Forum. Ik heb het voor je nagekeken. Het nummer dat eindigt op 91 heeft een ander factuuradres (in Eindhoven) dan het andere mobiele nummer en jouw Internet en TV abonnement (in Son en Breugel). Dat is de reden waarom het nu niet lukt om dit nummer toe te voegen aan jouw huishouden. Je kan het factuuradres voor een mobiele abonnement zelf wijzigen in MijnKPN, in de versie op de website. Natuurlijk kunnen wij dit ook voor jou doen. Laat je ons weten of het is gelukt?

Bedankt voor de reactie. Ik probeer t nu zelf aan te passen maar krijg steeds door dat het Een verkeerde verificatie code is om de adreswijziging door te voeren. 
 

gr rene

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor de reactie. Ik probeer t nu zelf aan te passen maar krijg steeds door dat het Een verkeerde verificatie code is om de adreswijziging door te voeren. 

Zal ik het proberen voor jou? Zou je daarvoor de laatste 4 cijfers van jouw rekeningnummer dat bij ons bekend is willen achterlaten in het ‘Persoonlijke opmerkingen’ veld van jouw KPN Forum profiel, ter verificatie? Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

 

Bij deze gedaan.

Reputatie 7
Badge +21

@ReneLinssen Bedankt! Ik heb zojuist het adres aangepast. Het mobiele nummer is nu ook toegevoegd aan jouw huishouden. Wil je testen of het nu wel lukt om MB's te delen?

Reputatie 7
Badge +30

@SuperBrum, welkom! Ik zie dat je het forumprofiel al hebt ingevuld, dank daarvoor! Wil je nog het 06-nummer van je dochter toevoegen aan het veld ‘persoonlijke opmerking’? Laat even weten als je dat gedaan hebt. Dan kijk ik dit voor je na.

@SuperBrum, welkom! Ik zie dat je het forumprofiel al hebt ingevuld, dank daarvoor! Wil je nog het 06-nummer van je dochter toevoegen aan het veld ‘persoonlijke opmerking’? Laat even weten als je dat gedaan hebt. Dan kijk ik dit voor je na.

Hoi Erik, bedankt voor je reactie. ik heb het nummer toegevoegd

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt @SuperBrum! Ik zie dat dit nummer inderdaad niet gekoppeld is aan de rest, hoe heb je het precies geprobeerd? Zou je het eens willen proberen op onze pagina waar je een bestaande Compleet/Hussel combinatie uit kunt breiden? Hoor graag of het via deze pagina wel goed gaat!

Bedankt @SuperBrum! Ik zie dat dit nummer inderdaad niet gekoppeld is aan de rest, hoe heb je het precies geprobeerd? Zou je het eens willen proberen op onze pagina waar je een bestaande Compleet/Hussel combinatie uit kunt breiden? Hoor graag of het via deze pagina wel goed gaat!

Via deze pagina krijg ik de opmerking: Helaas! Je aanmelding voor KPN Compleet lukt niet of is niet volledig. 

Heb dit zowel via telefoon als via pc geprobeerd, maar bij beide werkt het dus niet

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, dat schiet niet echt op dus :slight_frown:

Vanaf hier een poging gewaagd, als het goed is is het nummer nu wel gekoppeld en kunnen er Mb's gedeeld worden :blush:

Hallo,

Mb' s delen lukt mij niet, ik krijg het nummer wat wel bij mijn producten staat niet te zien. Moet ik eerst iets activeren?

Hmm, dat schiet niet echt op dus :slight_frown:

Vanaf hier een poging gewaagd, als het goed is is het nummer nu wel gekoppeld en kunnen er Mb's gedeeld worden :blush:

Nu is het inderdaad geregeld. Werkt zoals het zou moeten. Bedankt!

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Vavaza1. Ik zie dat je jouw gegevens al hebt achtergelaten in het KPN Forum profiel, dus ik heb het gelijk voor jou nagekeken. De toevoeging A van het factuuradres bij mobiele abonnement dat eindigt op 11 ontbrak. Dit heb ik zojuist voor jou aangepast en het mobiele nummer toegevoegd aan jouw Husselhuishouden. MB's delen is nu wel mogelijk.:blush:

Nieuw abonnement en nummer, reeds toegevoegd aan huishouden, maar kinnen geen mb's mee gedeeld worden. Was eerder ook het geval met een nieuw nummer. 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @PaulineV. Ik heb het gelijk voor jouw nagekeken. Het nummer dat eindigt op 203 was niet toegevoegd aan jouw KPN Compleet/Hussel huishouden. Dit heb ik zojuist alsnog gedaan. Wil je testen of het nu wel werkt?

Dank je wel, hij staat er nu tussen.

Hoi ik wil mijn mb delen met mijn zoon maar ik heb het al zo vaak geprobeerd het lukt gewoon niet. Ik moet steeds opnieuw inloggen en kom weer steeds op dezelfde pagina terecht. 

@AK79 Ik heb je vraag naar het centrale topic verplaatst. Mocht je er met de tips in dit topic nog niet uitkomen, laat het ons hier weten.

Reputatie 7
Badge +30

Ik ben nu automatisch helemaal overgegaan van Telfort naar kpn. Zowel mobiel als tv/internet etc. 
 

ik zou nu graag MB’s willen kunnen delen met mijn 3 mobiele abonnementen?

@RonaldvT welkom! Ik heb je vraag naar het betreffende topic verplaatst. Op het moment dat jij een oud Telfort abonnement hebt, kan je geen MB's delen. Dat kan alleen als je je abonnement t.z.t. verlengt naar een KPN abonnement.

@Marcia_ ik blijf het ronduit belachelijk vinden. Hoezo oud Telfort? Ik ben automatisch overgegaan naar KPN. Ik controleer mijn gegevens in MijnKPN. De facturen die ik betaal zijn van KPN. Mijn tv/internet abonnement van Telfort is nu ook overgegaan naar kpn. Dus alles is over naar kpn. Ik ga op zoek naar wat anders. 

Reputatie 7
Badge +30

Ik begrijp zeker wat je zegt, maar ik kan er niets anders van maken. Op het moment dat wij jouw Telfort abonnement hebben overgezet naar KPN, kan je geen MB's delen. Je kunt jouw MB's wel twee maanden meenemen. Dat kan je dan weer niet bij KPN. 

Wat is de reden dat je met een oud TFT abonnement geen MB's kunt delen. Is dat niet klantonvriendelijk

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +20

Je behoudt de voorwaarden van je Telfort abonnement, zo lang je niet verlengt en daarbij over gaat naar een KPN Hussel abonnement. Je abonnement wijzigt niet dus je behoudt een lagere abonnementsprijs dan bij KPN en de mogelijkheid om Mb's mee te kunnen nemen naar de volgende maand. Wat ook niet wijzigt is dat het niet mogelijk is om Mb's te delen, dit is bij geen enkel Telfort abonnement mogelijk geweest. Als je deze optie wel graag wilt kan je er dus voor kiezen om een Hussel abonnement af te sluiten :slight_smile:

Ik wil graag MB’s delen met mijn zoon. Maar het aanmelden voor MB’s delen lukt (nog) niet staat er in de melding. Wat kan ik hier aan doen? 

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst