MB's delen lukt niet

  • 21 September 2020
  • 1457 reacties
  • 11445 keer bekeken
MB's delen lukt niet

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1457 reacties

beste klantenservice,

 

de koppeling van onze twee mobiele abonnementen lukt helaas niet. 

Willen jullie eens meekijken op mijn profiel?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @VBastiaans ik kan niet zien waar het misging maar ze staan nu gekoppeld!

Ik leg het niet goed uit. Beide nummers hebben nu unlimited data, dus je hebt 2 abonnementen met unlimited data. Als je je op 1 abonnement de data verlaagt of helemaal weglaat kun je dus met het andere unlimited abonnement data delen. Dit kan tot 50000 Mb per maand, meer dan genoeg. Dit scheelt ook in de kosten, dus dit is juist in jouw voordeel. Data delen gaat namelijk niet automatisch. 

Is het zo iets duidelijker? 

Als je op beide abonnementen Unlimited wilt behouden hoef je uiteraard niets te doen. 

Maar dat is ook precies wat de hele bedoeling hiervan was. Op 1 nummer unlimited data en de datas delen naar het andere nummer. Dus 1 unlimited data abonnement.

Reputatie 7
Badge +20

Maar dat is ook precies wat de hele bedoeling hiervan was. Op 1 nummer unlimited data en de datas delen naar het andere nummer. Dus 1 unlimited data abonnement.

Beide abonnementen zijn aangevraagd met Unlimited data, jullie kunnen 1 van de abonnementen omzetten naar een andere databundel, zodat jullie alsnog 1 abonnement mét Unlimited hebben, en 1 zonder! Dit kan via MijnKPN:

  1. Ga naar MijnKPN en klik op "Producten"
  2. Selecteer het mobiele abonnement dat je wilt wijzigen
    (Staat je KPN product hier niet bij? Koppel dan je mobiele abonnement aan jouw KPN ID en doorloop opnieuw dit stappenplan)
  3. Pas aan naar het gewenste abonnement
  4. De 1e dag van de volgende factuurmaand gaat de wijziging in

MB's delen lukt bij mij ook niet. Mijn vrouw en ik hebben dezelfde adres gegevens staan in MijnKPN. We hebben ook geprobeerd de nummers van elkaar toe te voegen via de aangegeven stappen. Daar krijg ik de melding te zien dat het nummer reeds gekoppeld is, bij mijn vrouw haar nummer ga ik weer terug naar de formulierpagina zonder enige uitleg wat er nu precies gebeurd is. Het zou gebruiksvriendelijk zijn als er tenminste een error pagina zou komen met de stappen die je kan volgen. Graag hoor ik hoe ik het voor elkaar kan krijgen.


*Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @JIF!

Ik heb jouw bericht verplaatst naar dit centrale topic. Bedankt voor je tip: ik zal het neerleggen bij de afdeling die erover gaat.

Wil jij jouw klantgegevens toevoegen in jouw Forum profiel? In het startbericht van dit topic kun je vinden wat wij nodig hebben. Op basis van je klantgegevens kunnen wij je verder helpen.

Goedemiddag @JIF!

Ik heb jouw bericht verplaatst naar dit centrale topic. Bedankt voor je tip: ik zal het neerleggen bij de afdeling die erover gaat.

Wil jij jouw klantgegevens toevoegen in jouw Forum profiel? In het startbericht van dit topic kun je vinden wat wij nodig hebben. Op basis van je klantgegevens kunnen wij je verder helpen.

Done!

Reputatie 7
Badge +24

Goedemiddag @JIF!

Ik heb jouw bericht verplaatst naar dit centrale topic. Bedankt voor je tip: ik zal het neerleggen bij de afdeling die erover gaat.

Wil jij jouw klantgegevens toevoegen in jouw Forum profiel? In het startbericht van dit topic kun je vinden wat wij nodig hebben. Op basis van je klantgegevens kunnen wij je verder helpen.

Done!

@JIF Op je adres staat een 06-nummer eindigend op 384, wat is het andere? Zou je dat nummer ook willen invullen in je profiel? Dan ga ik het toevoegen. 

Geef me een seintje als je dat hebt gedaan. 

Goedemiddag @JIF!

Ik heb jouw bericht verplaatst naar dit centrale topic. Bedankt voor je tip: ik zal het neerleggen bij de afdeling die erover gaat.

Wil jij jouw klantgegevens toevoegen in jouw Forum profiel? In het startbericht van dit topic kun je vinden wat wij nodig hebben. Op basis van je klantgegevens kunnen wij je verder helpen.

Done!

@JIF Op je adres staat een 06-nummer eindigend op 384, wat is het andere? Zou je dat nummer ook willen invullen in je profiel? Dan ga ik het toevoegen. 

Geef me een seintje als je dat hebt gedaan. 

Hi alex, ik heb mijn nummer in het opmerkingen veld toegevoegd. Die 384 is van mijn vrouw.

Reputatie 7
Badge +30

Check! Bij dezen is jouw nummer toegevoegd aan het Hussel huishouden. Je kunt nu MB's delen met elkaar, @JIF!

Maar dat is ook precies wat de hele bedoeling hiervan was. Op 1 nummer unlimited data en de datas delen naar het andere nummer. Dus 1 unlimited data abonnement.

Beide abonnementen zijn aangevraagd met Unlimited data, jullie kunnen 1 van de abonnementen omzetten naar een andere databundel, zodat jullie alsnog 1 abonnement mét Unlimited hebben, en 1 zonder! Dit kan via MijnKPN:

  1. Ga naar MijnKPN en klik op "Producten"
  2. Selecteer het mobiele abonnement dat je wilt wijzigen
    (Staat je KPN product hier niet bij? Koppel dan je mobiele abonnement aan jouw KPN ID en doorloop opnieuw dit stappenplan)
  3. Pas aan naar het gewenste abonnement
  4. De 1e dag van de volgende factuurmaand gaat de wijziging in

Het lukt mijn broer niet om het te veranderen.. zouden jullie dit kunnen doen toevallig? Voordat hij dadelijk nog een maand extra moet betalen

Reputatie 7
Badge +20

Waar loop je tegenaan bij het wijzigen? In ieder geval als je wilt dat wij het wijzigen, dan moet dat telefonisch via 0800-0402. Er moet namelijk een extra verificatie gedaan worden voor wijzigen die ik via deze weg niet kan uitvoeren. 

Waar loop je tegenaan bij het wijzigen? In ieder geval als je wilt dat wij het wijzigen, dan moet dat telefonisch via 0800-0402. Er moet namelijk een extra verificatie gedaan worden voor wijzigen die ik via deze weg niet kan uitvoeren. 

Volgensmij weten jullie het zelf maar half. Eerst wordt mij verteld dat ik het op de volgende manier moet doen:

  • Ga naar MijnKPN en klik op "Producten"
  • Selecteer het mobiele abonnement dat je wilt wijzigen
    (Staat je KPN product hier niet bij? Koppel dan je mobiele abonnement aan jouw KPN ID en doorloop opnieuw dit stappenplan)
  • Pas aan naar het gewenste abonnement
  • De 1e dag van de volgende factuurmaand gaat de wijziging in

en nu moet ik ineens bellen 

Reputatie 7
Badge +20

Ja via die manier kan het. Maar je geeft aan dat jouw broer het niet lukt. Ik kan en mag geen mobiele abonnementen aanpassen vanwege de extra verificatie. De contractant moet dan even bellen om het aan te laten passen. Of dus zelf via Mijn KPN

hallo ik kan op dit moment geen MB's delen in mijn huishouden.

ik zie beide telefoonnummers in mijn kpn maar kan alleen MB's delen met goede doelen en niet met mijn huishouden.

 

Admin: samengevoegd met het MB's delen topic

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Rcak, welkom terug! We hebben je topic even samengevoegd met dit verzameltopic.
In het startbericht hierboven kun je vinden alles vinden over MB's delen, onder andere hoe je alle nummers aan kunt melden!

Omdat je je profiel al ingevuld had heb ik meteen even meegekeken en het ontbrekende nummer toegevoegd. Jullie moeten nu MB's kunnen delen!

Hoi Thomas bedankt voor je snelle reactie inmiddels uitgeprobeerd en gelukt.:thumbsup:

Onlangs ben ik overbezet van xs4all naar KPN en daarom heb ik nu een vervangende mobiel internet simkaart gekregen met een 1GB bundel. Deze simkaart is inmiddels geactiveerd en zichtbaar in Mijn KPN. Ikkan echter geen MB’s delen met dit abonnement. Ik krijg de melding dat ik daarvoor nog meer abonnementen moet hebben. Nou, er staan er nog 3 in Mijn KPN, dus dat moet lukken 😉. Kunnen jullie helpen?

Reputatie 7
Badge +20

@basmq Ik heb even meegekeken. Ik zie drie mobiele nummers aan jouw huishouden verbonden. Met deze nummers moet je allemaal MB's kunnen delen. Je kan alleen geen MB's delen naar het nummer dat eindigt op 92. Dat is een unlimited abonnement. Het 097 is niet gekoppeld aan het huishouden. 

@Bart_Z hoe kan ik dat abonnement aaN mijn huishouden koppelen? Het is een abonnement dat is overgekomen is vanaf mijn XS4all vast internet abonnement. 

Reputatie 7
Badge +20

@basmq bij deze toegevoegd.

We hebben KPN voor tv, internet en 2 mobiele telefoons.

We willen MB delen.

Hoe moet dat?

 

@Sophietje6 Ik heb je vraag naar een centraal topic verplaatst. Hier kun je alles lezen over MB's delen. Mocht het daarna nog steeds niet lukken, laat het hier even weten. 

Reputatie 2
Badge

Ik heb voor dit zelfde probleem nu al 3 keer gebeld. Zojuist weer en het zou moeten werken. Nou, dat is te zien. Niet dus.

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Pietertje89. Ik heb jouw bericht verplaatst naar dit topic en het mobiele nummer aangemeld voor de KPN Hussel voordelen. Als je het goed is lukt het nu wel om MB's te delen. Zo niet, dan horen we dat graag!