MB's delen lukt niet

  • 21 September 2020
  • 1457 reacties
  • 11430 keer bekeken
MB's delen lukt niet

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van het forum of stel je vraag in een nieuw topic.

1457 reacties

Beste KPN,

 

Ik wil graag mb's delen met mijn zoon. 

Forumgegevens zijn up to date en volgens mij heb ik husselvoordeel geactiveerd, maar ik kan nog altijd geen mb's delen. Graag jullie hulp hierbij!

 

Vriendelijke groeten, 

GH

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Djiebie,

Wat me direct opvalt, is dat 1 van de nummers bij een Telfort abonnement hoort. Voor de overgang naar KPN was Mb's delen geen optie, en aangezien er niets aan de voorwaarden van het Telfort abonnement is gewijzigd, is dat nu nog steeds niet mogelijk.

De nummers zijn goed aan elkaar gekoppeld, maar zo lang het ene nummer een Telfort nummer blijft, zal Mb's delen dus niet mogelijk zijn 😬

Hallo Maja,

 

Bedankt voor je snelle reactie. 

Ik had tot vorige week inderdaad een oud Telfort abonnement maar ben juist onder andere om deze reden overgestapt naar een nieuw KPN abonnement. Op mijn nieuwste factuur ontbreekt dan ook het TFT voor mijn abonnement maar kennelijk staat er technisch dus toch nog iets niet goed?

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, ik zie wel een verlenging terug voor het andere nummer (op 13 april), maar niet voor dit nummer. Hier is ook geen enkele bestelling voor terug te vinden. Had dat andere nummer óók verlengd moeten worden? Of kan het wellicht zijn dat er een verlenging door is gevoerd voor het verkeerde nummer? Het Telfort nummer is overigens niet 1 van de nummers die je in je profiel hebt gezet, maar is wél gekoppeld aan dit adres.  Het valt me nu ook op, dat het Kids Sim abonnement (die van je zoon lijkt me) niét gekoppeld is. dat ga ik nu regelen, zodat er in ieder geval vanuit het KPN abonnement Mb's gedeeld kunnen worden 🙂

Hallo Maja,

 

We hebben inderdaad ook nog een oud Telfort abonnement. 

Maar het ging nu om delen tussen het vernieuwde KPN Abonnement en de Kids SIM.

Nu lukt het wel dus je aanpassing is succesvol geweest. Dankjewel voor je snelle oplossing!

Reputatie 7
Badge +20

Ah ok, mysterie opgehelderd! Top dat het nu wel lukt, graag gedaan 😊

Reputatie 7
Badge +17

Mededeling: Per 27-04-2022 is dit topic gesloten. Je kunt jouw vraag niet meer hieronder stellen.

 

Voor vragen over het delen van MB's, verwijzen we je naar onze Kennisbank:

In dit artikel lees je hoe je MB's deelt, hoelang gedeelde MB's houdbaar zijn, wat te doen als MB's delen niet lukt en meer. Kijk daarom eerst of je hiermee jouw vraag kunt beantwoorden.

 

Lukt dit niet? Maak dan een nieuw topic aan.

Vergeet daarbij niet om je forumprofiel aan te vullen met gegevens: postcode, huisnummer, geboortedatum, mobiele nummer(s) en klantnummer(s). Mobiele nummers kan je kwijt onder ‘Persoonlijke opmerkingen'. Alleen jij en KPN moderators kunnen deze gegevens inzien.