Beantwoord

MB's delen lukt niet

  • 16 February 2023
  • 3 reacties
  • 56 keer bekeken

Goedenavond KPN, 

Na al meerdere telefoongesprekken te hebben gevoerd stuur ik hierbij dit bericht. 

Begin van deze maand (februari 2023) heb ik een nieuw mobiel abonnement bij jullie afgesloten. 

Ik maak al gebruik van jullie alles in 1 pakket voor zowel TV + Internet. 

Daarnaast heeft mijn vrouw ook een KPN mobiel abonnement bij jullie lopen. 

Aangezien deze abonnementen allemaal op 1 adres staan ingeschreven heb ik recht om onderling mb's te kunnen delen. Helaas is dat op de dag van vandaag niet mogelijk. 

Tijdens het telefonisch contact met jullie klantenservice hebben zij al aangegeven dat alles goed moet staan, maar dat mijn nieuwe nummer nog niet gekoppeld staat. Vervolgens heb ik mij netjes aangemeld via het aanmeldformulier, maar hierin geeft het systeem aan dat ik al ben aangemeld, maar dat dit niet lukt. Ik blijf dit erg vreemd vinden, uw collega's aan de lijn begrepen het ook niet. Na meerdere malen na te vragen zou ik teruggebeld worden, maar tot op heden geen telefoon ontvangen van de KPN. Dat noem ik nou geen service… 

Graag wil ik dat jullie dit voor mij gaan regelen, zodat ik met mijn vrouw mb's kan delen. 

Ik zie de reactie met de oplossing met belangstelling tegemoet. 

Met vriendelijke groet. 

Donny

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 17 February 2023, 12:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @Donny1994 

kijk eens via onderstaande link voor een oplossing:

MB's delen: hoe deel je MB's en wat als het niet lukt? | KPN Community

Hallo @JanD 

Uiteraard hier naar gekeken, maar hier staat niet de oplossing tussen. 

Het is de laatste weken bij KPN bekend dat nieuwe telefoonnummers niet automatisch gekoppeld worden. Alleen hierin ben ik nog steeds niet geholpen, aangezien ik er recht op heb. 

Hallo @Donny1994 dan rest alleen nog even bellen met KPN, 0800 0402 of even langs een lokale KPN-winkel gaan.

Succes.