Beantwoord

MB's delen lukt niet binnen huishouden

  • 24 October 2023
  • 1 reactie
  • 32 keer bekeken

Hallo, 

ik heb sinds gisteren een abonnement bij kpn. 
Alleen kan mijn partner geen mb’s met mij delen.

ik ben niet zichtbaar voor hem in de mijn kpn app.

ik heb me ook al handmatig proberen aan te melden via de link die op dit forum vaak genoemd wordt maar dat wilt ook niet lukken. 

wie kan mij helpen? 
 

met vriendelijke groet,

Linda 

 

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 27 October 2023, 11:14

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @LindaHen, balen dat het niet lukt om MB's te delen

Controleer eerst of beide KPN Mobiel abonnementen op hetzelfde adres aangemeld zijn. Dit is een voorwaarde voor KPN Combivoordeel en KPN Compleet voordelen. Via de MijnKPN app kun je dat gemakkelijk controleren via Profiel → Abonnementen → Voordelen bekijken.

Staat dit goed, maar lukt MB's delen toch nog niet? Dan ben je waarschijnlijk nog niet aangemeld voor KPN Compleet en/of KPN Combivoordeel.

Meld je dan snel aan voor KPN Combivoordeel:

  1. Ga naar onze website voor het aanmeldformulier.
  2. Scroll even naar beneden en vul jouw gegevens in. Je kunt tot maximaal 10 telefoonnummers aanmelden voor 1 KPN huishouden.
  3. Vink ‘Ik ga akkoord met de voorwaarden’ aan. En klik op ‘Check aanmelding’.
  4. Je krijgt van ons een bevestiging per sms/e-mail als jouw aanmelding klaar is.

Reageer