Beantwoord

MB's delen lukt niet met één 06-nummer bij KPN Compleet

  • 16 July 2019
  • 5 reacties
  • 134 keer bekeken

Beste mensen van KPN,
Ik heb sinds kort een extra sim-only abonnement aangeschaft voor mijn kind. Ik heb het mobiele nummer toegevoegd op MijnKPN. Echter als ik MB's wil delen zie ik dit nummer er niet bij staan. De nummers van mijn vrouw en andere kind staan er wel tussen. Kan het zijn dat dit nummer gekoppeld is? Ik heb het forum nagezocht naar dit probleem, maar het apart aanmelden via Aanmelding KPN Compleet uitbreiden lukte ook niet.
Mvg,
icon

Beste antwoord door Susan_ 21 July 2019, 10:02

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @WMWong, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat lastig dat het niet lukt om dat mobiele nummer toe te voegen! Ik zie dat je het wel geprobeerd hebt via bovenstaande link.. Dan kijk ik graag met je mee.

Kan je jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer (die je nu niet terugziet)? Als dat gelukt is, geef even een seintje dan help ik je verder! 😉
Beste Susan,

Ik heb mij profiel aangevuld. Het gaat om het laatste nummer in het profiel. Alvast bedankt voor het bekijken.

Mvg,
Wong
Reputatie 7
Badge +21
@WMWong, ik zie het inderdaad. Ik heb een ticket aangemaakt zodat de KPN Compleet desk er nog even goed naar gaat kijken en het kan rechttrekken.
@Susan_ , volgens mij hebben ze het probleem opgelost. Ik kan num ook MB's delen met dit nummer.
Bedankt voor de hulp!
Reputatie 7
Badge +21
@WMWong ah super, fijn om te lezen en bedankt voor je reactie! 🙂

Reageer