Beantwoord

MB's delen lukt niet, nummer niet zichtbaar

  • 17 August 2022
  • 5 reacties
  • 1653 keer bekeken

Goedemorgen, 

 

Per gisteren heeft mijn partner een telefoon abbonement op het zelfde adres. Ik kan haar nummer niet zien bij mbs delen. Ik heb alles geprobeerd ook zelf handmatig toegevoegd maar het wilt niet lukken. Zij zit sinds gister zonder internet omdat ik geen mbs kan delen. Wij zouden graag een oplossing willen zo snel mogelijk. Anders overwegen wij beide op te zeggen . De app de klantenservice en de hulp via veelgestelde vragen is zeer beperkt en slecht ! 
 

alvast bedankt 

groetjes Can Binboga 

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 19 August 2022, 20:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Als het nieuwe contract op hetzelfde adres staat moet u het nummer koppelen in MijnKPN en daarnaast moet u de Husselkorting voor dat abonnement activeren. Als dat is gedaan zult u MB's kunnen delen tussen de nummers.

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Can binboga, welkom op het KPN Forum!

Balen dat het niet lukt om MB's te delen. Controleer eerst of beide KPN Mobiel abonnementen op hetzelfde adres aangemeld zijn. Dit is een voorwaarde voor KPN Husselvoordelen en KPN Compleet voordelen. Via de MijnKPN app kun je dat gemakkelijk controleren via Profiel → Abonnementen → Voordelen bekijken.

Staat dit goed, maar lukt MB's delen toch nog niet? Dan ben je waarschijnlijk nog niet aangemeld voor KPN Compleet en/of KPN Husselvoordelen.

Meld je dan snel aan voor KPN Husselvoordelen:

  1. Ga naar onze website voor het aanmeldformulier.
  2. Scroll even naar beneden en vul jouw gegevens in. Je kunt tot maximaal 10 telefoonnummers aanmelden voor 1 KPN huishouden.
  3. Vink ‘Ik ga akkoord met de voorwaarden’ aan. En klik op ‘Check aanmelding’.
  4. Je krijgt van ons een bevestiging per sms/e-mail als jouw aanmelding klaar is.

 

Lukt het hiermee niet? Dan kijk ik graag even met je mee. Ik wil je vragen je forumprofiel aan te vullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN. Jouw mobiele nummer en IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?

Hallo ,

Bedankt voor de reacties. Is inmiddels telefonisch al opgelost. Ik vind het wel omslachtig allemaal. Heb alle bovengenoemde zelf al geprobeerd en uitgevoerd maar het lukte niet. Na telefonisch contact was het binnen 5 min verholpen. Slechte site on overzichtelijke slechte app en klanten service bereiken en iemand aan de lijn krijgen was ook een puzzel. Voor de mensen die niemand aan de lijn krijgen bij kpn. Bij het inspreken van je vraag moet je aangeven dat je wilt opzeggen. Dan krijg je binnen no time een medewerker aan de lijn !! 😂

Reputatie 7
Badge +10

Inspreken ik wil een medewerker spreken werkt ook overigens 😉

Reputatie 7
Badge +17

Fijn dat het al opgelost is, @Can binboga!