Beantwoord

MB’s delen lukt niet, nummer wordt niet getoond

  • 20 February 2023
  • 4 reacties
  • 45 keer bekeken

Goedemorgen,

helaas lukt het ons niet om mb’s te delen met elkaar. Het telefoonnummer wordt niet getoond bij het delen, alleen de standaard ‘Rijksmuseum etc’ opties. Alle mobiele abonnementen staan op hetzelfde adres, ook aangemeld voor de kpn voordelen. Wat gaat er mis? 
 

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 21 February 2023, 10:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Wordt dit ook gelezen door kpn? 

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Wendybak, welkom op het KPN Forum!

Balen dat het niet lukt om MB's te delen. Controleer eerst of beide KPN Mobiel abonnementen op hetzelfde adres aangemeld zijn. Dit is een voorwaarde voor KPN Husselvoordelen en KPN Compleet voordelen. Via de MijnKPN app kun je dat gemakkelijk controleren via Profiel → Abonnementen → Voordelen bekijken.

Staat dit goed, maar lukt MB's delen toch nog niet? Dan ben je waarschijnlijk nog niet aangemeld voor KPN Compleet en/of KPN Husselvoordelen.

Meld je dan snel aan voor KPN Husselvoordelen:

  1. Ga naar onze website voor het aanmeldformulier.
  2. Scroll even naar beneden en vul jouw gegevens in. Je kunt tot maximaal 10 telefoonnummers aanmelden voor 1 KPN huishouden.
  3. Vink ‘Ik ga akkoord met de voorwaarden’ aan. En klik op ‘Check aanmelding’.
  4. Je krijgt van ons een bevestiging per sms/e-mail als jouw aanmelding klaar is.

Hoi Denise,

zoals ik al meldde, alle abonnementen staan op hetzelfde adres. Ook voor beiden telefoonnummers hebben we kpn voordeel geactiveerd. Wat moeten we nu nog meer doen? 

Reputatie 7
Badge +17

Heb je alle nummers ook aangemeld voor Combivoordeel zoals in mijn bericht geschreven? Soms is dat namelijk nodig.