Beantwoord

MB's delen met een kidsabonnement lukt niet

  • 15 March 2023
  • 5 reacties
  • 37 keer bekeken

Ik heb sinds ongeveer 2 weken mijn beide kinderen een kidsabbonement aangeschaft er is mij bijverteld dat ik mbs kan delen met mijn beide kinderen .. ik ben inmiddels 2x bij de winkel geweest waar we de abbonementen hebben afgesloten  waaronder 1x de medewerker met kpn heeft gebeld zij vertelde me dat ik abbonementen moest toevoegen aan mijn abbonement dat heb ik allemaal geprobeerd werkt allemaal niet ! Ik heb vanmiddag telefonisch contact met kpn gehad deze medewerker zei dat hij de Kids abbonementen had toegevoegd aan het huishouden en dat het dan wel moest lukken .. ben inmidd3ls bijna 3 uur verder en kan nog geen mb.s delen met de Kids 

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 15 March 2023, 20:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Sjanet85. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om MB's te delen naar jouw Kids Sim. Op de pagina Combineer en krijg meer lees je hoe je jouw abonnement zelf kan aanmelden. Heb je dit op deze manier al geprobeerd? Als dit niet lukt dan hoor ik dat graag van je! Wil je in dat geval jouw naam, postcode, huisnummer en mobiele nummers achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan zoek ik het verder voor je uit. 

Ik ben er niet uitgekomen en heb mijn gegevens achtergelaten op het forum in de hoop dat jullie.me hier kunnen helpen .. m'n zoon is extra mbs nodig voor school alleen lukt het niet om mijn mbs te delen terwijl ik onbeperkte data heb 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Sjanet85. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om MB's te delen naar jouw Kids Sim. Op de pagina Combineer en krijg meer lees je hoe je jouw abonnement zelf kan aanmelden. Heb je dit op deze manier al geprobeerd? Als dit niet lukt dan hoor ik dat graag van je! Wil je in dat geval jouw naam, postcode, huisnummer en mobiele nummers achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan zoek ik het verder voor je uit. 

 

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Het is gelukt om jouw Kids Sim abonnementen te koppelen. Je kan nu wel MB’s delen. 😊

Super ik wil u hartelijk bedanken het is inderdaad gelukt mbs te delen 

Reputatie 7
Badge +21

@Sjanet85 Graag gedaan!😊