Beantwoord

MB's delen werkt niet

  • 2 June 2019
  • 7 reacties
  • 1396 keer bekeken

Hallo KPN, ik heb 2 telefoonnummers toegevoegd aan KPN compleet maar kan geen Mb’s delen
icon

Beste antwoord door Susan_ 7 June 2019, 08:51

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Carin B, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wanneer beide mobiele nummers op hetzelfde adres staan, KPN compleet is aangevraagd én is goedgekeurd, kan het ongeveer 3 werkdagen duren voordat de voordelen ingaan. Op het moment dat deze 3 dagen al voorbij zijn, kan ik even kijken waar het vastloopt.

Kan je aangeven wanneer je KPN Compleet hebt aangevraagd en wat je nu ziet in de MijnKPN app op het moment dat je MB's wil delen? Zie je beide nummers niet, of mist er 1 nummer? Belangrijk is dat je gaat delen vanaf het abonnement die daadwerkelijk MB's in het abonnement heeft zitten. Een abonnement zonder MB's kan MB's ontvangen, maar uiteraard niet verzenden.

Mocht ik je verder kunnen helpen, wil je dan jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en beide 06-nummers? De 06-nummers kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen, en is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. Ik hoor graag van je!
Hoi Susan, ik heb al 4 maand geleden KPN compleet aangevraagd, maar heb vandaag een 2de nummer toegevoegd. Ik zie beide nummers al wel staan maar kom niet verder dan de melding dat ik een huishouden moet aanmaken. Ik kreeg wel een paar seconden in beeld dat ik geen mb’s kan delen.
Reputatie 7
Badge +21
@Carin B, dat is al wel even geleden inderdaad! Om je te kunnen helpen heb ik wel gegevens nodig.

Wil je jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en beide 06-nummers? De 06-nummers kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen, en is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.
Hoi Susan,
Ik heb de gegevens aangevuld.
Reputatie 7
Badge +21
@Carin B, top dankjewel! Ik heb het doorgezet naar onze KPN Compleet afdeling. Het nummer is wel toegevoegd, maar ontvangt de voordelen niet. Daar gaat dus iets mis. Ik heb gevraagd of ze het nummer willen verwijderen en opnieuw willen toevoegen. Ik ga er vanuit dat het snel opgelost gaat worden!
Het is gelukt, dank je wel Susan! 😉
Reputatie 7
Badge +21
@Carin B, fijn om te lezen dat je eindelijk MB's kan delen 😄 Bedankt voor de terugkoppeling, en fijne pinksterdagen!

Reageer