Beantwoord

MB's delen werkt niet

  • 2 September 2019
  • 3 reacties
  • 125 keer bekeken

Hallo,

De twee mobiele nummers waar ik MB's over wil verdelen staan in het het overzicht van "Mijn KPN", tevens heb ik een email ontvangen waarbij wordt aangegeven dat het nieuwe nummer is aangemeld voor "Kompleet".

Als ik MB's probeer te verdelen staat er "Start een huishouden" zonder dat die mogelijkheid er lijkt te zijn.
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 3 September 2019, 14:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Jelle, welkom bij ons.

Uiteraard denk ik graag mee. Ik zie dat 1 van de 2 nummers toch niet juist was aangemeld. Zou je het nu nogmaals willen proberen?
Beste Alex,

Nu werkt het, bedankt voor de hulp.

Groeten,
Jelle
Reputatie 7
Badge +24
Fijn om te lezen, je weet me te vinden mocht het nodig zijn. 🙂